مهدهای قرآنی امروز " ان جی او" های امام زمان«عج» هستند

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از مهدهای قرآن به عنوان NGO های امام زمان (عج) یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، سردار اکبر فتوحی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد امروز در همایش سه سالگان حسینی با بیان اینکه سازمان های مردمی تحت عنوان NGO در گذشته ترویج دهنده ی راه و تفکر آمریکایی ها بودند افزود: مهدهای قرآنی امروز، NGO های امام زمان«عج» هستند که با آیات قرانی در مقابل نقشه های شوم دشمنان ایستادگی می کنند.


وی متوسل شدن به قرآن و سیره ی ائمه ی اطهار را تنها راه نجات از نقشه شوم دشمنان دانست و گفت:مهمترین وظیفه شما مادران تریبت فرزندانی صالح و پیرو مکتب اهل بیت (ع) می باشد.


فتوحی با بیان اینکه شما مادران باید فرزندانتان را در مقابل تهاجمات فرهنگی جنگ غرب و نرم بیمه کنید افزود:بهترین روش برای بیمه نمودن فرزندانتان توسل به سه ساله امام حسین (ع) حضرت رقیه (س) می باشد چرا که حضرت رقیه باب الحوائج است و فرزندان شما مستجاب الدعوه هستند.


وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن افزود:غربی ها زشت ترین خبیث ترین اعمال در دین اسلام و آنچه که قرآن، مراجع و ولایت فقیه حرام کرده اند را به صورت شیک ترین و قشنگ و عامه پسند به عنوان ارمغان دنیای غرب رواج می دهند.


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: شما با حضور در مهد قرآنی به آمریکایی ها می فهمانید که سربازانشان شیطان هستند ولی سربازان ما در مهد قرآن پروش یافته اند.
 

وی با اشاره به اینکه کشور های غربی امروز به دنبال تصرف خرمشهر، شلمچه، کوه و ارتفاعات ایران نیستند ابراز داشت: آمریکایی ها به دنبال آن هستند تا دین فرزندانمان را که تابع اسلام ناب محمدی هستند را بگیرند.


فتوحی با بیان اینکه فرزندان فقط در خانه ی پدر و مادر تربیتی درست را پیشه می گیرند افزود: آمریکا نقشه می کشد تا با ترویج بازی های کامپیوتری و رایانه ای فکر و ذهن فرزندان را مخدوش کرده و به بیراهه ببرند و همین که دختر خانم یا آقا پسر در بازی رایانه ای دست از اعتقادش بردارد به آنها امتیاز دهند.
 

پایان پیام/

کد خبر 321246

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha