ثبت نام زوج‌های جوان برای عمره آغاز شد

خبرگزاری شبستان: ثبت نام زوج‌های جوان استان تهران از امروز دوشنبه ۱۸ آذر ماه تا ۳۰ آذر ماه انجام و نتیجه قرعه کشی روز پنجشنبه ۵ دی ماه اعلام می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان ، ثبت نام زوج‌های جوان استان تهران از امروز دوشنبه 18 آذر ماه تا 30 آذر ماه از طریق سامانه http://ziarat.haj.ir انجام و نتیجه قرعه کشی روز پنجشنبه 5 دی ماه از طریق همین سایت اعلام می شود.

با توجه به کثرت متقاضیان و درخواست‌ها و از طرفی محدودیت‌های موجود در تخصیص سهمیه، قطعا اجابت تمامی درخواست‌ها میسر نمی‌باشد.

شرایط و اولویت های ارائه درخواست

متولدین اول فروردین 1352 و بعد از آن که تاریخ وقوع عقد رسمی و دائمی آنان می‌بایست از اول مهر 1391 تا 31 شهریور 1392 باشد. اولویت با درخواست هایی است که زوجین یا یکی از آنان دارای فیش ثبت نامی عمره بوده و در زمان ثبت در سایت، اظهار کرده باشند.

متقاضیان با توجه به محل سکونت، استان اعزام را تعیین می کنند و اولویت با افراد بومی در هر استان است. همچنین متقاضیان با شماره کد ثبتی و پیگیری می توانند از وضعیت درخواست خود مطلع گردند.

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت امکان تشرف پذیرفته شدگان تنها در ظرفیت‌های خالی که حج و زیارت استان تهران تعیین می‌ کند، خواهد بود

ثبت درخواست در سامانه مطلقا تعهدی برای اعزام افراد در عمره جاری وحتی برای سنوات بعد را ندارد و در صورت پذیرفته شدن و عدم تشرف یکی از زوجین، امکان تشرف دیگری نیز وجود ندارد.

همچنین سازمان حج و زیارت اعلام کرده است که متقاضیان از مراجعه حضوری به دفتر حج و زیارت استان تهران خودداری کنند.


پایان پیام/

 


 

کد خبر 321556

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha