فعالیت 86 کانون فرهنگی و هنری مساجد در شهر مرزی سراوان

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان بلوچستان گفت: 86 کانون فرهنگی و هنری در مساجد شهر مرزی سراوان فعالیت دارند.

حجت الاسلام و المسلمین هادی جعفری راد، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: 80 کانون فرهنگی و هنری در مساجد شیعه و سنی شهر مرزی سراوان فعالیت دارند. 
 

وی افزود: گردهمایی مسئولان کانون های سراوان، سیب و سوران و مهرستان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سراوان، توجیج مسئولان کانون ها در رابطه با برنامه های اجرای، بررسی مشکلات کانون ها و انعکاس آنها در جلسات استان و برگزاری طرح اوقات فراغت با شرکت بیش از 480 نفر در کانون های فرهنگی و هنری منطقه سراوان از جمله فعالیت های دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در سیب و سوران بود.
 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اضافه کرد: محفل انس با قرآن به صورت طرح مشارکتی در بین کانون ها با ارشاد اسلامی، محفل انس با قرآن به صورت مشارکتی با سازمان تبلیغات اسلامی و توزیع کتاب به تعداد 800 جلد بین کانونها از دیگر فعالیت های دبیرخانه در 8 ماه گذشته در سیب و سوران است.
 

جعفری راد بیان داشت: توزیع قرآن به تعداد 500 جلد بین مساجد(طر ح تلاوت نور)، تجهیز بیست کانون فرهنگی به 20 قفسه کتاب، 20 عدد میز مطالعه و 80 صندلی شرکت در تمامی جلسات هیات امنای کتابخانه ها در شهرستان سراوان، واریز سرانه به کانون ها، خرید مشارکتی لوازم سرمایشی و گرمایشی، توزیع کتاب های وجینی از نهاد کتابخانه های عمومی استان در بین کانون های روستایی، بازدید از 60 کانون فرهنگی و هنری، اجرای طرح مدرسه تا مسجد و بالعکس به مدت نیم ساعت تا 45 دقیقه بخش دیگر فعالیت های دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در شهری مرزی سراوان می باشد.
 

پایان پیام/

کد خبر 321561

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha