استفاده از ظرفیت های ملی کشور لازمه توسعه است

خبرگزاری شبستان: سفیر سابق ایران در بیروت به اقدامات دولت تدبیر و امید در ساماندهی به وضعیت داخلی و خارجی کشور اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت های ملی کشور لازمه توسعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، محمد علی سبحانی ظهر امروز(18 آذر) در مراسم روز دانشجویی دانشگاه زنجان به اقدامات دولت تدبیر و امید اشاره کرد و اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های ملی لازمه توسعه هر کشوری است که جوامعی که از این ظرفیت ها استفاده نکنند محکوم به شکست هستند.


وی به مدیریت کشور بر مبنای اعتدال اشاره کرد و افزود: دانشجویان نقش اصلی را در روی کار آمدن این دولت داشتند.


سبحانی با بیان اینکه امروز کشور با مشکلات اساسی دست و پنجه نرم می کند، خاطرنشان ساخت: این دولت در تلاش است تا نابسامانی های داخلی و خارجی را حل کند.

 

وی با بیان اینکه باید برای حل مشکلات کشور دولت را یاری کرد، خاطرنشان کرد: شرط حل مشکلات اقتصادی و خارجی حل مشکلات داخلی است.

 

سبحانی در ادامه به ماندلا یکی از شخصیت های بزرگ جهان امروز اشاره کرد و گفت: ماندلا نماد انسانیت و انسان دوستی در شرایط حاضر است.

 

سفیر سابق ایران در بیروت با بیان اینکه باید برای حل مشکلات کشور دولت را یاری کرد، خاطرنشان کرد: شرط حل مشکلات اقتصادی و خارجی حل مشکلات داخلی است.


وی از انسجام داخلی به عنوان یکی از راهکارهای حل مشکلات کشور یاد کرد و ادامه داد: این انسجام لازمه حل مشکلات داخلی است.


سبحانی در ادامه به موضوع هسته ای ایران و مذاکرات ژنو اشاره کرد و افزود: تیم مذاکره کننده ایرانی از حمایت‌های حاکمیتی و مردمی برخوردار است.


وی اقدامات ظریف در این زمینه را مورد تاکید قرار داد و ادامه داد: این مجموعه مذاکره کننده توانست موفقیت‌های مطلوبی کسب کند.


پایان پیام/
 

کد خبر 321588

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha