جنبش دانشجویی ادای دین این قشر به انقلاب بود

خبرگزاری شبستان: استاندار زنجان با اشاره به روز دانشجو و استکبار ستیزی گفت: جنبش دانشجویی ادای دین این قشر به انقلاب بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، جمشید انصاری ظهر امروز(18 آذر) در مراسم روز دانشجو در دانشگاه زنجان با اشاره به جنبش دانشجویی و تظاهرات ضد رژیم پهلوی توسط دانشجویان اظهار داشت: دانشجویان دین خود را نسبت به انقلاب ادا کرده اند.


مقام عالی استان با اشاره به اینکه دانشجویان با تقدیم خون خود این انقلاب را در مقابل توطئه های دشمنان و استکبار بیمه کردند، یادآور شد: دانشجویان فهیم و روشنفکر آن روز دین خود را به کشور ادا کردند.


انصاری به اوج فشارهای دوران طاغوت بر دانشجویان اشاره کرد و گفت: علیرغم تهدیدهای رژیم بر علیه دانشجویان، جنبش دانشجویی در مقابل ظلم و ستم کمرنگ نشد.


وی از این روز به عنوان نماد پیشگامی دانشجو برای تحقق آزادی و مبارزه با استکبار و استبداد یاد کرد و خاطرنشان ساخت: این روز با خون شهدای دانشجو رنگین شده است.


استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود از خادمان واقعی این نظام تقدیر کرد و گفت: امروز باید ازهمه کسانی که برای حفظ وحدت کشور حتی از آبروی خود هم می‌گذرند، قدردانی کرد.


وی مصلحت اندیشی در اداره امور کشور را لازمه مصلحت نظام دانست و افزود: اقتدار در عرصه بین‌الملل و وحدت ملی لازمه حل مسائل و مشکلات است.


این مقام مسئول بر ضرورت حل مشکلات کشور با تفاهم و اتحاد تاکید کرد و گفت: باید اقلیت به نظر اکثریت تابع باشند.


پایان پیام/
 

 

کد خبر 321596

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha