خیز رسانه ملی به سوی خودکفایی فنی

معاون توسعه و فن آوری رسانه ملی خودکفایی فنی در سازمان صدا و سیما را با وجود تحریم های ظالمانه، مناسب ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان ،معاون توسعه و فناوری رسانه ملی در شورای عالی روابط عمومی سازمان گفت : پیشرفت‌های علمی و فناوری سازمان صداوسیما در مراحل دشوار گذر از سیستم آنالوگ به دیجیتال به شکلی جهادی امکان پذیر شد .

 

به گزارش خبرگزاری شبستان ،دکتر علی عسگری با تشریح تلاش مهندسان فنی برای خودکفایی در تجهیزات مختلف در حوزه صدا و سیما افزود خوشبختانه با فن آوری های ارتباط زمینی ، در حال حاضر 80درصد جمعیت ایران تحت پوشش سیستم دیجیتالی قرار دارند .

 

معاون توسعه و فناوری صداوسیما به توطئه استکبار در قطع شبکه‌های برون مرزی سازمان صداوسیما از روی ماهواره‌ها اشاره و تاکید کرد امروز در ایمنی سیگنال‌رسانی به موفقت های چشمگیری دست یافته ایم.

 

وی گفت :با تلاش مهندسان و متخصصان رسانه ملی تاکنون توانسته‌ایم 130 ایستگاه پرقدرت سیگنال‌رسانی زمینی در مراکز استان‌ها و شهرهای بزرگ نصب کنیم و این اتفاق یک حماسه بزرگ در صداوسیما بود .

 

علی‌عسگری همچنین با تاکید بر این نکته که دشمن امروز صداوسیما را بخوبی رصد می‌کند گفت: خوشبختانه با تمامی دسیسه‌ها و ترفندهای دشمنان ما برای قطع کردن صداوتصویر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تاکنون به هیچ‌وجه قطعی صداوتصویر نداشته ایم و در حال حاضر 32 شبکه تلویزیونی استانی ما و شبکه‌های ملی 24 ساعته برنامه پخش می‌کنند که این نشان‌دهنده عظمت رسانه‌ای نظام جمهوری اسلامی ایران است .

 

معاون توسعه و فناوری رسانه ملی با اعلام این خبر که حرکت رسانه ملی به سمت شبکه‌های تعاملی و اجتماعی است اظهار امیدواری کرد که در آینده شبکه‌های تلویزیونی تعاملی و اجتماعی در دسترس قرار گیرد . وی افزود: در همین رابطه اداره‌کل رسانه تعاملی را ایجاد کرده‌ایم تا راه های توسعه این شبکه ها را تدوین کند.
پایان پیام/
 

کد خبر 321619

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha