فرهنگ خدمتگزاری و احترام به ارباب رجوع باید در ادارات نهادینه شود

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد بر نهادینه شدن روحیه خدمتگزاری و فرهنگ احترام به ارباب رجوع در ادارات استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد، امروز ( 18 آذر ) در دیدار با مدیران و اعضای هیات مدیره خانه صنعت و معدن استان که در محل سالن شهید حمیدیا استانداری برگزار شد، بر لزوم نهادینه شدن روحیه خدمتگزاری به مراجعه کنندگان و فرهنگ احترام به ارباب رجوع در بین کارکنان ادارت تاکید کرد.


وی تعامل را عاملی موثر در پیشرفت برنامه ها دانست و گفت: کارها با دستور جلو نمی رود بلکه با تعامل و رفاقت پیشرفت می کند و احترام همه جا ضروری است.


میرمحمدی، خواستار تعامل متقابل بخش خصوصی و دولتی شد و افزود: در سایه این تعامل شاهد پیشرفت چشمگیری در بخش های مختلف استان خواهیم بود.


وی بر لزوم قانون مداری جهت پیشرفت برنامه ها تاکید کرد و اظهار داشت: اگر همه به قانون احترام بگذارند، همه چیز روی نظم پیشرفت خواهد کرد.


استاندار یزد، عامل اصلی ایجاد نظم در جامعه را قانونمداری دانست و گفت: اگر در کشورهای پیشرفته نظم مشاهده می شود علت آن احترام همگانی به قانون است.


وی در ادامه اولین و مهمترین رویکرد استان را مدیریت بهینه آب دانست و گفت: رویکردی که به نظرمی رسد باید مبنا و محور قرار گیرد مسئله آب است.


این مقام مسئول با بیان اینکه آب عامل رشد آبادانی، فعالیت، کار و صنعت می باشد، افزود: جهت حل این مشکل گام اول این است که سفره های موجود حفظ و همزمان، موضوع انتقال آب از منابع پایدار دنبال شود.


استاندار یزد، صنعت و معدن را رویکرد دوم استان دانست و اظهار داشت: با توجه به ذخایر معدنی موجود در استان باید منابع مرتبط نیز فعال شود.


وی آلودگی حاصل از صنعت را یکی از عوامل محدود کننده در اماکن زیستی دانست و گفت: بخش صنعت باید با استفاده از تکنولوژی های نوین در بحث رفع آلودگی بسترهای لازم برای رشد بیشتر خود را فراهم نماید.


میرمحمدی با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری استان، تصریح کرد: سرمایه گذاری در بخش بافت تاریخی و گردشگری از دیگر رویکردهای استان می باشد.


وی افزود: بازگشت سریع سرمایه و عدم احتیاج به مصرف آب و سرمایه گذاری سنگین اولیه از مهمترین مزیت های ورود به بخش گردشگری است.


توسعه پارک های فناوری، پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی، تثبیت شن های روان، پیشگیری از بیابان زایی و استفاده از ظرفیت انرژی های خورشیدی و پاک از دیگر موضوعاتی بود که استاندار در این نشست بر آنها تاکید کرد.
 

پایان پیام/

کد خبر 321645

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha