نهضت امام خمینی(ره) در ادامه نهضت رسول خدا است

خبرگزاری شبستان: فرماندار تیران و کرون گفت: نهضت امام خمینی(ره) در ادامه نهضت رسول خدا است و انقلاب اسلامی و اهداف آن از رسالت پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) جدا نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حسن سلیمی، فرماندار تیران و کرون در نخستین جلسه هماهنگی 9 دی و دهه فجر این شهرستان اظهار داشت: نهضت امام خمینی(ره) در ادامه نهضت رسول خدا است و انقلاب اسلامی و اهداف آن از رسالت پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) جدا نیست و نباید کم کاری کنیم که اگر کم کاری کنیم همانند این است که در دوران پیامبر(ص) و ائمه(ع) کم کاری کرده باشیم.


وی افزود: خیلی از افراد علاقمند به شهادت در راه امام حسین(ع) هستند و اگر در آن دوران بودند در رکاب آن حضرت قرار می گرفتند که آن ها امروز با تلا ش در حفظ و حراست از ارزش های نظام اسلامی نیز می توانند آن دوران را درک کنند و در مسیر ائمه(ع) تلاش کنند.


وی با اشاره به وجود یزدیان زمان، تصریح کرد: یزدیان زمان امروز چیزی کمتر از یزدیان زمان امام حسین(ع) نیستند که امروز به مردم مظلوم ظلم می کنند و ما باید امروز در این مسیر تلاش و کوشش کنیم و جلوی یزدیان زمان بایستیم و این یک وظیفه است.


سلیمی ادامه داد: اهداف انقلاب باید تبیین و تشریح شود و مردم با اهداف این نظام مقدس و خصوصا نسل جوان اشنا و آگاه شوند و نباید اهدافبززگ این انقلاب به فراموشی سپرده شود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 321665

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha