امام کاظم(ع) پیام عبادت را به صورت گویا به شیعیان ارائه کردند

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرندیه گفت:‌ امام موسی کاظم (ع) پیام عبادت را به صورت کاملا گویا به شیعیان داده‌اند و ما باید از این امام الگوبرداری کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام حسینعلی یزدان دوست، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرندیه در مراسم جشن ولادت امام موسی کاظم(ع) که شب گذشته (18آذر) در مسجد شهرک فاطمیه زرندیه برگزار شد گفت: امام موسی بن جعفر(ع) در علم، تواضع و مکارم اخلاق و کثرت صدقات و سخاوت و بخشندگی به عنوان الگو و نمونه زبانزد همگان بود.


وی با اشاره به شخصیت اخلاقی امام موسی کاظم(ع) افزود: امام موسی کاظم(ع) با روح بزرگ در دوران زندگی خود زندان رفتن را تحمل کرده و مقاومت‌های خود را در گرو داشتن ایمان به خدا می‌دانست.

 

حجت الاسلام یزدان دوست با بیان اینکه عبادت راه مبارزه با شیطان است، اظهار کرد: بُعد عبادت، شاخصه بسیار مهمی است که امام موسی بن جعفر(ع) به آن می‌پردازد زیرا عبادت باعث رشد ایمان انسان می‌شود.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرندیه گفت:‌ دوران امام کاظم(ع) دوران بسیار سختی بوده زیرا حکومت عباسی نگرانی شدیدی از تکرار عصر زرین علمی امام صادق (ع) داشت به خاطر همین منصور و هارون به سخت گیری بیشتری می پرداخت.
 

پایان پیام/

کد خبر 321794

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha