تشکیل 22 کمیته ستاد دهه فجر در استان همدان

خبرگزاری شبستان: دبیرستاد دهه فجر استان همدان، از تشکیل 22 کمیته برنامه ریزی برای ستاددهه فجر استان همدان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، محمد جواد بیات، دبیرستاد دهه فجر استان همدان ظهر امروز(19 آذر) در ستاد دهه فجر استان همدان گفت: برای برپایی جشن سی‌ و پنجمین سالگرد انقلاب پرشکوه اسلامی،22 کمیته هماهنگی و برنامه‌ریزی در استان همدان شروع به کار می‌کنند.
 

وی افزود: در طی سال گذشته 88 جلسه در مرکز استان، 300 جلسه در شهرستان ها، 75 جلسه در بخش و 100 جلسه در روستاهای همدان به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر برگزار شد.
 

وی تصریح کرد: در دهه فجر امسال 22 کمیته در مرکز استان و 170 کمیته در راستای برنامه ریزی اقدامات و برنامه های دهه فجر در سطح استان تشکیل می شود.
 

بیات با اشاره به اینکه این انقلاب به همت مردم و به قیمت خون‌ شهدا به ثمر نشسته است، خاطرنشان کرد: در این میان دستگاه‌های اجرایی باید به وظایف خود عمل کنند و متولی اصلی برگزاری این مراسم مردم خواهند بود.
 

دبیرستاددهه فجر استان همدان ابراز کرد: در طی سال گذشته 7500 برنامه در قالب 230 محور اعم از مسابقات قرآنی، نقاشی، طراحی، مجسمه سازی، روزنامه دیواری برگزار شد.
 

وی مهم‌ترین هدف برگزاری این جشن‌ها را انتقال ارزشهای دفاع مقدس به نسل مدیریت‌پذیر یعنی دانش‌آموزان و دانش‌جویان برشمرد و گفت: قطعاً حضور تشکل‌های مذهبی در تقویت باورهای انقلاب و تداوم آن‌ها هدفمند نمودن برگزاری این مراسم را به صورت نمادین به دنبال خواهد داشت.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 321918

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha