برنامه هفته پژوهش آموزش و پرورش اعلام شد

خبرگزاری شبستان:رییس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش با اعلام برنامه های هفته پژوهش گفت: برنامه های هفته پژوهش آموزش و پرورش از روز 25 آذر آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری شبستان، مجید قدمی، رییس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش در نشست خبری صبح امروز خود درباره برنامه‌های هفته پژوهش گفت: هفته پژوهش با شعار پژوهش مبنای تصمیم‌گیری در آموزش و پرورش است از روز 25 آذر آغاز می‌شود.

 

وی افزود: بیش از 70 هزار پژوهش به دست ما رسیده است که از 32 معلم پنج پژوهشگر برتر، معرفی 2 پژوهشگر به وزارت علوم، 4 مدیر پژوهشی برتر، معرفی یک نفر به وزارت علوم، 3 طرح پژوهشی برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

رییس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش  با بیان اینکه با حمایت از پایان‌نامه‌هایی در حوزه تعلیم و تربیت یک پایان‌نامه از ارشد و 2 پایان‌نامه از دکتری مورد تقدیر قرار می‌گیرد، اظهار کرد: از دانش‌آموزان پژوهنده برتر هم در این هفته تقدیر خواهد شد.

 

قدمی ادامه داد: در کل از  هفت دانش‌آموز پژوهنده برتر و  از 4 مدیر برتر پژوهش‌سرا های آموزش و پرورش تقدیر می‌شود.

 

وی با بیان اینکه عملکرد ما مبتنی بر سند تحول است، خاطرنشان کرد: مجموعه عملکردها پیش از این می‌توانست تابع نظرات فردی قرار گیرد اما با وجود سند تحول بنیادین طبق راهبرد 23 تکلیف روشن است.

پایان پیام/

 

 

کد خبر 321945

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha