شهدا بزرگ ترین درس شرافت و بزرگ مردی را به جهانیان آموختند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: شهدا بزرگ ترین درس شرافت و بزرگ مردی را به جهانیان آموختند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مازندران، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز(20آذر) در نخستین یادواره 138 شهید خانواده هنرمند استان مازندران که در حسینیه عاشقان سپاه کربلا در ساری برگزار شد، خاطر نشان کرد: شهدا بزرگ ترین درس شرافت و بزرگ مردی را به جهانیان آموختند.

 

وی افزود: نخستین یادواره شهدای تبلیغات که از طرف سپاه پیروز کربلا و بسیج هنرمندان و همچنین حوزه هنری استان مازندران برگزار شد مثبت ترین قدم در راستای ترویج فرهنگ شهادت و تکریم شهدا است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه نخستین اجلاسیه 10 هزار و 400 شهید استان در 12 دی ماه سال جاری موجب عطرآگین شدن فضای استان می شود، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم تا با کمک و یاری اصحاب رسانه و صدا و سیما و دیگر مسئولان مربوطه اجلاسیه ای نه در شان شهدا بلکه در خور و شان خود را برگزار کنیم.

 

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه بیان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری در جلسه شورای فرهنگ عمومی بیان فرمودند بایستی سبک زندگی دینی و اسلامی را در جای جای زندگی عموم اقشار جامعه ایرانی نهادینه کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه باید به شهدا پناه برد و دست تکدی به سمت و سوی آنان دراز کرد، افزود: نگذاریم که دشمنان اسلام اینطور شجاعانه به ناهنجاری های خود ادامه دهند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تصریح کرد: با گرد آمدن در این محفل مقدس و معنوی تجدید میثاقی مجدد با شهدا را امضا کردیم و باید سعی کرد که به انقلاب و شهدا به معنای واقعی تفکر کرد و اندیشید.

 

این مسئول فرهنگی خاطرنشان کرد: اگر از شهدا در خصوص وظایف خود بپرسیم قطعا می گویند که وظایف کلیدی و مهم ما اعتقاد به مبدا، مقام معظم رهبری، قرآن، عترت، مسجدالحرام و شهید و شهادت است.

 

وی با تاکید بر اینکه وحدت، هماهنگی و انسجام اساس و پایه نظام انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: با اتکا به فرامین مقام معظم رهبری بایستی هویت و ملیت ایران اسلامی را حفاظت و صیانت کنیم و قطعا با تحقق این هدف شهدا در روز محشر شفیع ما می شوند.


پایان پیام/

کد خبر 322395

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha