انتشار فراخوان نهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی در استان یزد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان یزد از چاپ و انتشارفراخوان نهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی در این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، بهرام عبدالحسینی، مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان یزد، امروز ( 20 آذر) طی نشستی با اشاره به برگزاری نهمین جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی در استان یزد از انتشار فراخوان این جشنواره خبر داد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد افزود: این فراخوان بزودی به تمامی نهادهای فرهنگی، هنری، مراکز دانشگاهی و هنرمندان ارسال می شود.


وی با اشاره به اینکه در فراخوان جشنواره به قوانین و مقررات جشنواره اشاره شده است، اظهار داشت:نهمین جشنواره ملی فیلم رضوی در دوبخش مسابقه ای و جنبی برگزارمی شود که مقدمات ان در حال برنامه ریزی است.


عبدالحسینی ادامه داد: بخش مسابقه ای نهمین جشنوراه ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی شامل شامل داستانی کوتاه و مستند خواهد بود.


دبیرجشنواره ملی فیلم رضوی اظهار داشت: دربخش جنبی این جشنواره برنامه هایی نظیر؛ نمایش آثار برگزیده دوره پیشین، کارگاه های آموزشی و مروری برآثار مستند سازمطرح ملی پیش بینی شده است.


وی گفت: طبق فراخوان منتشر شده علاقه مندان و هنرمندان فیلم ساز تا تیرماه سال آینده فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد مستقراست ارسال کنند.
 

پایان پیام/

کد خبر 322464

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha