مراسم اختتامیه مسابقه عکس عاشورایی اردبیل برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل با اعلام این خبر که تاکنون 746 قطعه عکس به دبیرخانه مسابقه دانشحویی عکس عاشورایی ارسال شده است، گفت: مراسم اختتامیه این مسابقه 26 آذر ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان اردبیل، رامز نصیری، سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل، پیش از ظهر امروز (24 آذر) اظهار داشت: جهاد دانشگاهی واحد استان با همکاری نهادهای فرهنگی مقدمات اجرایی و انتشار فراخوان مسابقه دانشجویی عکس عاشورایی همزمان با ماه محرم را آغاز و پیش بینی گردیده تا مراسم اختتامیه 26 آذر ماه در سالن خطایی برگزار گردد.

 

وی افزود: تاکنون 63 نفر از عکاسان و هنرمندان استان در این مسابقه شرکت کرده اند و 746 قطعه عکس به دبیرخانه مسابقه ارسال شده که محتوای آن فرهنگ عزاداری و برگزاری آئین های مذهبی و سوگواری های ایام ماه محرم است.


نصیری با بیان اینکه داوری آثار به پایان رسیده است، افزود: هیئت داوران از میان آثار ارسالی به دبیرخانه سه عکس را به عنوان آثار برگزیده انتخاب و سه عکس را قابل تقدیر هیئت داوران دانسته اند و در مراسم اختتامیه از این عزیزان تجلیل خواهد شد و همچنین 30 اثر نیز به عنوان آثار برتر شناخته شد که در قالب نمایشگاهی همزمان با مراسم اختتامیه در معرض دید عمومی قرار می گیرد.


به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اردبیل، سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل ادامه داد: علاوه بر جهاد دانشگاهی، حوزه هنری استان در بخش های اجرایی و هنری این مسابقه همکاری داشته و از زحمات آن تقدیر کرد.

 

 این مقام مسئول از نهادهای فرهنگی همچون سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان بسیج هنرمندان، اداره کل اوقاف و امور خیریه، دانشگاه‌های محقق اردبیلی و علمی کاربردی واحد استان اردبیل، عکاسی ژست و جمعی از هنرمندان و فعالان فرهنگی استان اردبیل نام برد و از همکاری و مشارکت آن ها در اجرای هر چه بهتر این مسابقه تقدیر و تشکر کرد.


پایان پیام/

 

کد خبر 323555

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha