برگزیدگان مسابقه پیامکی "پرتویی از انوار حسینی" معرفی شدند

خبرگزاری شبستان: برگزیدگان مسابقه پیامکی "پرتویی از انوار حسینی" که به مناسبت ایام محرم و صفر در استان اردبیل برگزار شده بود، معرفی شدند.

نادر سقاء مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل اظهار داشت: این مسابقه پیامکی در راستای بهره مندی از درس ها و پیام های عاشورا ویژه ایام محرم و صفر توسط امور فرهنگی هنری دبیرخانه استانی و کانون فرهنگی هنری شهید علایی (تخصصی کتابخانه ای) برگزار شده بود.


وی با بیان اینکه بیش از هزار و 200 پیامک توسط هم استانی های عزیز به این مسابقه ارسال شده بود، افزود: به قید قرعه به 14 نفر و به هرکدام مبلغ 200 هزار ریال جایزه نقدی اهدا شد.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ادامه داد: این مسابقه با هدف گرامیداشت هفته کتاب و تشویق و ترغیب عموم مردم به مطالعه مفید با موضوع درس ها و پیامهای نهضت حیات بخش حسینی در سطح استان اردبیل انجام یافت که با استقبال خوب همشهریان مواجه شد.


سقاء با اشاره به اهداف دیگر برگزاری این مسابقه، تصریح کرد: تبیین ابعاد قیام امام حسین (ع)، ضرورت احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، تبیین جایگاه ولایت، نقش و جایگاه بانوان در قیام عاشورا و بیان عبرت ها و درس های واقعه کربلا از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه بود.


این مقام مسئول با اشاره به فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، عنوان کرد: در اربعین حسینی برنامه های مختلفی در کانون های فرهنگی هنری سطح استان اردبیل با هدف تبیین فلسفه قیام امام حسین(ع) و احیای اصول مکتب حسینی برگزار می شود.


سقاء در پایان خاطر نشان کرد: وظیفه ما این است که در کنار اجرای برنامه ها، مراسمات و تعظیم شعائر در این ایام به بیان حقایق و معارف نهفته در نهضت و واقعه عاشورا نیز اهتمام جدی داشته باشیم.


پایان پیام/
 

کد خبر 324881

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha