رئیس شورای هیئات مذهبی استان اردبیل انتخاب شد

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هیئات مذهبی استان اردبیل با حضور معاون فرهنگی و اعضای شورای هیئات مذهبی، سبحانعلی ملکی به‌عنوان رئیس شورای هیئات مذهبی استان اردبیل انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، خیرالله عزیزی، کارشناس تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، صبح امروز (3 دی) در این مراسم اظهار داشت: چهارمین دوره شورای هیئات مذهبی دوره ثمره دهی فعالیت های سه دوره قبلی و در واقع جا افتادگی و تشکل محوری فعالیت ها بر طبق اهداف تشکیل شورا خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه فعالیت های هیئات مذهبی در دور چهارم از حالت آزمایشی به مرحله فعلیت رسیده است، افزود: امیدواریم در این دوره شاهد درخشش فعالیت های فرهنگی و هنری شورا بوده و بالندگی هیئت های مذهبی استان را شاهد باشیم.


عزیزی، هیئت های مذهبی را فرصتی برای حضور جوانان و تقویت بیش از پیش اعتقادات اسلامی آنها بیان کرد و گفت: در این عرصه که دشمنان اسلام با انواع سایت های تبلیغی برای به انحراف کشیدن جوانان این کشور سرمایه گذاری کرده اند، هیئت های مذهبی می توانند نقش موثر در خنثی کردن این تبلیغات داشته باشند.

 

اعلام برنامه های فرهنگی دهه آخر صفر اردبیل


کارشناس تشکل های دینی سازمان تبلغیات اسلامی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن دهه پایانی صفر، ادامه داد: برنامه های دهه آخر ایام صفر در مساجد و حسینیه های مناطق مختلف اردبیل با حضور اقشار مختلف مردم علی الخصوص جوانان و نوجوانان برگزار می شود.


عزیزی با اشاره به عناین برنامه های تدارک دیده برای این ایام، خاطر نشان کرد: سخنرانی، مداحی، قرائت زیارت عاشورا، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، فضاسازی ادارات و معابر عمومی و ادعیه خوانی و... از جمله برنامه های این ایام می باشد.


گفتنی است؛ سبحانعلی ملکی با کسب بیشترین آرا بعنوان رئیس شورای هیئات مذهبی استان، عزیز کامرانی دبیر شورا و یوسف فتوحی آذر منشی شورای هیئات مذهبی استان اردبیل انتخاب شدند.


پایان پیام/
 

کد خبر 326316

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha