برگزاری همایش ائمه جماعات و فرماندهان حوزه های بسیج در بندر آستارا

خبرگزاری شبستان:فرمانده سپاه ناحیه آستارا از برگزاری دومین همایش ائمه جماعات و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و فعالان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار احمدرضا منشوری، فرمانده سپاه ناحیه بندر آستارا با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، گفت: دومین همایش ائمه جماعات و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و فعالان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فردا سه شنبه(26آذر) راس ساعت 14:30 در محل سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا برگزار می‌شود.


وی افزود:در این همایش بیش از 200 نفر از ائمه جماعات، فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و فعالان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بندر آستارا حضور دارند.


فرمانده سپاه ناحیه بندر آستارا با بیان اینکه همایش مذکور با محوریت سبک زندگی اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود، اظهار کرد:حجت الاسلام کاظم حافظ نیا امام جمعه، حجت الاسلام یحیی عبادیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه و حجت الاسلام حسن ملائکی گیلانی رییس اداره تبلیغات اسلامی آستارا سخنرانان این همایش هستند.


سرهنگ منشوری، تعامل هر چه بیشتر بین ائمه جماعات و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه های مقاومت بسیج و فعالان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را از دیگر اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد و گفت:ائمه جماعات و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و فعالان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در کنار یکدیگر همانند گذشته در راه رساندن کشور به اوج قله‌های عزت و افتخار گام بردارند و از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 323835

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha