آغاز مسابقات قرآنی حلقه ‌های صالحین باشت

خبرگزاری شبستان: فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا (س) باشت گفت: مسابقات قرآنی حلقه ‌های صالحین خواهران این شهرستان باشت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، بنفشه گرامی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا (س) باشت، امروز(25آذر) در گفت و گو با خبرنگاران، طرح صالحین را طرحی موفق در نهادینه کردن امور اعتقادی و دینی در جوانان اعلام کرد.

 

گرامی گفت: یکی از مهم ترین مطالبات رهبر انقلاب بصیرت ‌افزایی مردم در حوزه‌ های مختلف بوده است که شجره طیبه صالحین مهم ترین راهکار در این خصوص است.


وی افزود: جوانان زیادی از برادران و خواهران در این طرح صالحین عضو هستند و باید به همین نسبت نیز روشنگری انجام شود.

 

این مسئول با تأکید بر این که دشمن با به کارگیری تمامی امکانات درصدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: برگزاری جلسات حلقه‌ های صالحین حتی در دورترین مناطق کشور عموم مردم به خصوص جوانان را با مسائل مختلف داخلی و بین ‌المللی آشنا کرده است.

 

وی ادامه داد: هر چه اعتقادات ما و توجه به ارزش های مقدس دینی و مذهبی ما بیشتر باشد، دشمن در انجام ماموریت خود ناکام مانده و ناکارآمد خواهد شد.


فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا (س) باشت در ادامه از برگزاری مسابقات قرآن خواهران این شهرستان خبر داد و گفت: مسابقات قرآن کریم ویژه حلقه ‌های صالحین در حوزه مقاومت حضرت زهرا (س) باشت و در سه روستای چاه تلخ، دره ‌باشت و سعادت ‌آباد این شهرستان در رده ‌های سنی جوان و نوجوان برگزار در حال برگزاری است.

 

گرامی اظهار داشت: این دوره از مسابقات که در سطح شهرستانی و در سه رشته حفظ، قرائت و درک و مفاهیم قرآن بود که با در نظر گرفتن امتیازات مربوط به حلقه های شرکت ‌کننده در این مسابقات، افراد برتر و حلقه برتر شناسایی و به سپاه ناحیه باشت معرفی و در صورت بالا بودن امتیازات به مرحله استانی راه پیدا می ‌کنند.

 

وی عنوان کرد: این مسابقات با داوری مربی و مسئول آموزش قرآن کریم حوزه و با حضور فرمانده حوزه حضرت زهرا (س) برگزار شد.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: این مسابقات با هدف رشد و توسعه و تقویت فرهنگ قرآن‌ خوانی و بهره‌ مندی از فضایل قرآن در طول زندگی در بین جوانان و اقشار مختلف مردم به خصوص بسیجیان و اعضای حلقه ‌های صالحین در سطح شهر و روستاها، جذب افراد مستعد و توانمند در این زمینه و آشنایی بیشتر با مفاهیم قرآن کریم برگزار می ‌شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 323889

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha