نفرات برتر مرحله استانی مسابقات قرآن کریم اردبیل اعلام شدند

خبرگزاری شبستان: نفرات برتر سی و ششمین دوره مرحله استانی مسابقات قرآن کریم استان اردبیل اعلام شدند.

حجت الاسلام وحدت مشهوری نظری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: نفرات برگزیده و شرکت کننده در این دوره از مسابقات از بین چهره های قرآنی شرکت کننده در مسابقات شهرستانی قرآن کریم می باشند.


وی با بیان اینکه سه نفراز برگزیدگان هر رشته که به ترتیب بیشترین امتیاز این دوره از مسابقات را کسب کرده اند، برای حضور در مسابقات کشوری قرآن کریم اعزام خواهند شد، افزود: مجموع شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات 300 نفر و در دو گروه سنی زیر و بالای 16 سال و در دو گروه خواهران و برادران می باشند.


حجت الاسلام مشهوری نظری با اشاره به نفرات برتر در در رشته حفظ، قرائت و ترتیل خواهران زیر 16 سال، ادامه داد: در رشته های حفظ 5 جز و 10 جز قرائت و ترتیل به ترتیب خانم ها سارا پناهی، فاطمه اسلامی، رقیه پارسا وزهرا غفارزاده حائز رتبه های برتر شدند.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با بیان نفرات برتر در رشته حفظ، قرائت و ترتیل خواهران بالای 16 سال، اضافه کرد: در رشته های حفظ 10 جز، 20 جز و حفظ کل قرائت و ترتیل به ترتیب خانم ها رقیه ابراهیمی، معص.مه عزیزی، اکرم دادخواه، سعیده بابازاده، زهرا مهدوی حائز رتبه های برتر شدند.


این مقام مسئول با اشاره به نفرات منتخب در رشته حفظ، قرائت و ترتیل برادران زیر 16 سال، عنوان کرد: در رشته های حفظ 5 جز، 10 جز، 20 جز و حفظ کل قرائت و ترتیل به ترتیب آقیان محمد صادق محبوبی، مهدی مهدوی، میلاد مظلومی، محمد حسین رحمانی، علی قهرمانی و مهدی حلیمی حائز رتبه های برتر شدند.


حجت الاسلام مشهوری نظری با اشاره به منتخبین در رشته حفظ، قرائت و ترتیل برادران بالای 16 سال، گفت: در رشته های حفظ 10 جز، 20 جز، حفظ کل، قرائت و ترتیل به ترتیب آقایان رامین رستمی، اصغر دین دوست، بهزاد هژبری، سجاد کاووسی، بهنام رحمانی حائز رتبه های برتر شدند.


وی خاطر نشان کرد: قرآن کریم کتابی آسمانی است که در همه حوزه ها اعم از سیاسی، اقتصادی، اجتماعی حرفی برای گفتن دارد و در حقیقت می توان گفت که با چارچوب های خاص پیامی برای هدایت بشر به سوی سعادت دارد.


پایان پیام/
 

کد خبر 318249

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha