کسب رتبه نخست مرحله مقدماتی مفاهیم قرآن توسط بانوی اراکی

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف وامورخیریه استان مرکزی از کسب رتبه نخست مرحله مقدماتی مسابقات مفاهیم تخصصی قرآن کریم توسط بانوی اراکی خبر داد.

حجت الاسلام اصغر سلطانی، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف وامورخیریه استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک با اشاره به راهیابی 10 نفر از خواهران و برادران استان مرکزی به مرحله مقدماتی رشته مفاهیم قرآن کریم گفت: در این دوره از مسابقات خانم هاجر ساریخانی موفق به کسب رتبه نخست این رشته شد.


وی با اشاره به اینکه این مرحله از مسابقات 20 دی ماه جاری در تهران برگزار شده است، ادامه داد: از بین شرکت کنندگان، نفرات اول تا دوازدهم به مرحله نهایی راه خواهند یافت.


معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف وامورخیریه استان مرکزی گفت: مرحله نهایی این دوره از مسابقات همزمان با سی و ششمین دوره از مسابقات قرآن کریم،1 اسفند ماه جاری در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل ومفاهیم تخصصی قرآن کریم در استان فارس برگزار خواهد شد.


حجت الاسلام سلطانی ادامه داد: استان مرکزی نیز طبق برنامه، نفرات برگزیده را جهت شرکت درمسابقات اعزام خواهد کرد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: قرآن چراغ هدایت و راه سعادت بشر است که توسل به آن و حرکت در مسیر این کتاب الهی سعادت دنیا و آخرت را به دنبال دارد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به استقبال گسترده افراد به ویژه جوانان و نوجوانان از مسابقات قرآن کریم اوقاف اشاره کرد و گفت: این نشان از عشق و ارادت مردم استان مرکزی به ساحت مقدس قرآن کریم است.


پایان پیام/

کد خبر 337507

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha