برگزاری 80 جلسه آموزشی زوج های جوان در سطح کانون های مساجد استان یزد

خبرگزاری شبستان: در راستای انعقاد تفاهم نامه بین دبیرخانه کانون های مساجد و اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، 80 جلسه آموزشی زوج های جوان در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، بعد از ظهر امروز با حضور عباس دهقان مدیر کل ورزش و جوانان و محسن رستگاری مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد، تفاهم نامه همکاری در راستای آموزش زوج های جوان در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد به امضاء رسید.


این تفاهم نامه با هدف ارائه آموزش به زوج های جوان، ارتقاء آگاهی جوانان در حوزه ازدواج و خانواده و تبیین نقش والدین در ازدواج جوانان برگزار می شود.


در قالب این تفاهم نامه 40 نشست آموزشی و 40 کارگاه عملی در سطح 20 کانون فرهنگی و هنری شامل 11 کانون در مرکز استان و 9 کانون در شهرستان ها برگزار می شود.


نشست های آموزشی با محوریت نقش والدین در مسائل مختلف ازدواج جوانان و با موضوعات نقش والدین در ازدواج و دخالت خانواده ها در زندگی زوج های جوان در سطح 20 مسجد و در قالب 2 جلسه در هر مسجدبرگزار می شود.


همچنین در ادامه این طرح 6 ساعت کارگاه آموزشی با موضوع مدیریت حل تعارض، مدیریت روابط جنسی، شناخت بنیان های روانی زن و مرد،مهارت های ارتباطی زوجین برای زوج ها جوان شرکت کننده در این طرح برگزار می شود.


در این تفاهم نامه دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد به عنوان مجری طرح متعهد به اجرای اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی،معرفی کانون ها جهت برگزاری طرح و ثبت نام متقاضین شرکت کننده در طرح می باشد.


شبکه فعالین ازدواج استان یزد نیز در این طرح با هماهنگی و تامین اساتید دوره ها، تدوین سرفصل های آموزشی و ارائه محصولات فرهنگی با دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد همکاری می کند.


نظارت بر حسن اجرا و ارزشیابی از اجرای برگزاری این دوره آموزش در سطح کانون های مساجد استان نیز بر عهده اداره کل ورزش و جوانان استان می باشد.
 

پایان پیام/

کد خبر 324044

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha