پژوهش اصلی ترین مسئله کمال و محور عبور ارزش ها از دروازه های کشور است

خبرگزاری شبستان: ارشد سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در استان های گلستان و مازندران گفت: پژوهش در امورات فرهنگی اصلی ترین مسئله کمال و محور عبور ارزش ها از دروازه کشور به سایر نقاط جهان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام غلامرضا الله قلی، ارشد سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در استان های گلستان و مازندران، امروز (25 آذر) در جمع روحانیون و مسئولان عقیدتی سیاسی منطقه گلستان و مازندران گفت: امورات فرهنگی امروز در واقع در چهار راه اندیشه و احساس ترقی و حرکت به جلو قرار گرفته و آنقدر عمیق و وسیع است که نمی توان قالب خاصی در آن گنجاند و به همین دلیل دشمنان سعی بر خدشه دار کردن آن و وارد شدن در فکر و اندیشه جوانان هستند.


وی افزود: از آنجایی که ارزش ها، باورها و هنجارها، معیار الگوی رفتاری هستند باید به اصلیت پژوهش در این راستا دقت و توجه خاصی شود.


حجت الاسلام الله قلی تصریح کرد: پژوهش در امورات فرهنگی اصلی ترین مسئله کمال و محور عبور ارزش ها از دروازه کشور به سایر نقاط جهان به عنوان یک دکترین و استراتژی باید صادر شود و با فرهنگ اصیل اسلامی در حوزه های مختلف کشورمان آشنا شوند از این رو نباید منتظر وارد شدن ایده ها و عقیده و تفکر غربی و استکباری بود.


وی تاکید کرد: باید با تحقیق و پژوهش خواسته های جوانان و نیازهای فرهنگی آنان به روز، درست و صیقل یافته با روش درست و اصولی تبیین شود که مبادا دشمنان بتوانند با پیش دستی فکر و اندیشه خاص و منحرف خود را به جوانان تزریق کنند.


ارشد سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در استان های گلستان و مازندران با گرامیداشت هفته پژوهش به مسئولان عقیدتی سیاسی و روحانیون مبلغ منطقه گلستان و مازندران، گفت: در زمینه پژوهش تحقیق در امورات فرهنگی کارهای خوبی صورت گرفته ولی نباید به این بسنده کرد بلکه باید با برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت دقیق و اصولی تامین کننده نیازهای جوانان باشید و با تعامل با نهادهای فرهنگی که موضوعیت و متولی جوانان دارند هم اندیشی و مشترکات تحقیقی انجام گیرد.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 324067

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha