جمع آوری خاطرات دوران اسارت آزادگان استان زنجان

خبرگزاری شبستان: مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان زنجان از جمع آوری خاطرات آزادگان استان به همت این واحد خبر داد.

اکبر کیانفر در گفتگو با خبرنگار شبستان در زنجان اظهار کرد: دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان زنجان از نیمه دوم سالجاری اقدام به جمع آوری خاطرات دوران اسارت آزادگان استان کرده است.
 

وی با بیان اینکه جمع آوری خاطرات آزادگان در دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری با رویکردی متفاوت تر از خاطرات جمع آوری شده در گذشته صورت می گیرد، افزود: این طرح با نگاهی عمیق تر و به صورت تخصصی تر و با حضور نیروهای متخصص انجام می گیرد.
 

این مقام مسئول با اشاره به توصیه ها و فرمایشات مقام معظم رهبری خطاب به مسئولان دفاتر فرهنگ و مطالعات پایداری کشور مبنی بر لزوم ثبت و جمع آوری خاطرات شفاهی ایثارگران و جانبازان دوران انقلاب و دفاع مقدس، تصریح کرد: دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری استان زنجان نیز با هدف پیروی از منویات مقام معظم رهبری این طرح را آغاز کرده است.
 

وی با بیان اینکه طرح جمع آوری خاطرات دوران اسارت آزادگان استان زنجان به صورت مصاحبه شفاهی صورت می گیرد، افزود: این امر با نهایت دقت و کیفیت توسط نیروهای آموزش دیده انجام می شود.
 

مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان زنجان دوران اسارت رزمندگان و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس را از مهم ترین اسناد موجود در جهت تکمیل فرآیند مستندسازی و ثبت تاریخ دفاع مقدس برشمرد و اظهار کرد: تمام تلاش دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری ثبت جزئیات دوران اسارت آزادگان استان است تا با این اقدام در آینده جلوی هر گونه تحریف و شبهه ای گرفته شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 324390

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha