شفاف‌سازی و تعیین تکلیف عملیات ساخت مسکن مهر خلخال

خبرگزاری شبستان: فرماندار شهرستان خلخال گفت: بهبود روند و تعیین تکلیف در ساخت مسکن مهر شهرستان خلخال از اولویت های برنامه ریزی کارگروه مسکن و شهر سازی شهرستان خلخال است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، هوشنگ محمدی، فرماندار خلخال، صبح امروز (27 آذر) در نشست کار‌گروه مسکن و شهرسازی شهرستان خلخال بیان کرد: با توجه به فعالیت 16 تعاونی در مسکن مهر و برنامه ریزی در سرعت بخشیدن به طرح های دست اجرا شهرستان خواستار بهبود روند و تعیین تکلیف عملیات ساخت و ساز مسکن مهر شد.


وی افزود: ساخت و سازهای غیر مجاز در این شهرستان به یک معضل تبدیل شده و از مراجع قانونی خواست با این ساخت و سازها به شدت برخورد کنند.


وی با بیان اینکه 74 درصد از قرارداد بهسازی مسکن روستایی در خلخال منعقد شده در حال اتمام است، افزود: در حوزه مسکن روستایی تعهدات این شهرستان 880 واحد است که از این تعداد 475 واحد سهمیه ابلاغی بوده و تاکنون 443 واحد به بانک های عامل معرفی گردیده است.


فرماندار خلخال از بخشداران و دهیاران خواست برای جلوگیری از حوادث بخصوص آسیب های بلاهای طبیعی در مقاوم سازی مسکن روستایی، اهالی را به این مهم تشویق نمایند.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری خلخال، محمدی گفت: شهرستان خلخال در روند مقاوم سازی ساختمان های روستایی و اعطای تسهیلات مسکن مهر در رتبه های بالاتر قرار دارد و این مهم نشان دهنده تعامل سازنده دستگاه اجرایی بخصوص بانک های عامل و بخشداری ها و دهیاری ها در موفقیت این شهرستان در طرح مسکن مهر است.


هوشنگ محمدی ضمن قدردانی از بنیاد مسکن و بانک های عامل شهرستان، اظهار داشت: دستگاه اجرایی شهرستان درسرعت بخشیدن به روند پروژه های باقیمانده اقدام کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 324824

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha