آموزش مهمترین بعُد هوشمند سازی مدارس است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: آموزش مهمترین بعُد هوشمند سازی مدارس است و در کنار این آموزش ها باید برنامه های مذهبی و فرهنگی نیز مد نظر قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سیف الله کریم زاده، مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی (28 آذر) در نخستین همایش هوشمند سازی مراکز آموزشی مدارس استان مرکزی که در سالن اجتماعات ستارگان اراک برگزار شد، گفت: دین مبین اسلام به تعلیم و یادگیری سفارش های بسیار کرده است.


وی حرکت در مسیر رشد و تعالی و پیشرفت جامعه را ضروری دانست و ادامه داد: لازمه این امر آشنایی معلمان و مربیان آموزشی با روش های نوین و آموزش دادن صحیح این مهم به دانش آموزان است.


کریم زاده یکی از گام های موثر در راستای هوشمند سازی مدارس را بهره گیری از توان بخش خصوصی دانست و اظهار کرد: این همایش آموزشی با همکاری شرکت مهندسی نوآوران تحقیق و جامعه مجازی پویا برگزار شده است.


مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی اضافه کرد: آموزش معلمان و مربیان آموزشی از اولویت های کاری هوشمند سازی مدارس است که تا کنون به شکل های گوناگون انجام شده و امروز نیز به شکل گسترده با حضور معلمان، مدیران و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حال برگزاری است.

 

وی هدف از برگزاری این همایش را آگاهی بخشی و آشنایی هر چه بیشتر معلمان با چگونگی استفاده از ابزار و آموزش به دانش آموزان دانست و ادامه داد: در این برنامه شرکت کنندگان آموزش های لازم در رابطه با شیوه های دقیق کار با نرم افزارهای هوشمند سازی، استفاده از وسایل و امکانات و همچنین شیوه های آموزش را فرا می گیرند.


مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: اولویت کاری هوشمند سازی مدارس، دوره ابتدایی است چرا که اگر دانش آموزان از دوره ابتدایی با این مهم آشنا شوند در آینده و مقاطع بالاتر مشکلی پیش نمی آید.


وی اظهار کرد: پیش بینی شده است که تا پایان برنامه پنجم توسعه، هوشمند سازی مدارس استان مرکزی به پایان برسد.


پایان پیام/

 

کد خبر 325073

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha