تجلیل از بانوان پژوهشگر حوزوی در ارومیه

خبرگزاری شبستان: مدیر حوزه علمیه خواهران ارومیه گفت: بانوان طلبه فعال در عرصه تحقیق و پژوهش حوزوی به مناسبت هفته پژوهش در ارومیه تجلیل می‌شوند.

راضیه پورحیدر، مدیر حوزه علمیه خواهران ارومیه درگفتگو با خبرنگار شبستان گفت: مراسم تجلیل از بانوان پژوهشگر حوزوی عصر امروز(30 آذر) در حوزه علمیه الزهرای شهرستان ارومیه برگزار می شود.


وی، با بیان اینکه در این مراسم از زحمات 25 بانوی فعال در عرصه تحقیق و پژوهش تجلیل خواهد شد، افزود: تکریم از فعالیت پژوهشگران حوزوی، ایجاد زمینه‌های حمایتی برای توسعه فعالیت‌های پژوهشی وتشویق بانوان طلبه برای ارتقاء فعالیت‌های پزوهشی از مهم ترین اهداف برگزاری این مراسم می باشد.

 

پور حیدر، در ادامه با اشاره به انتشار فراخوان جشنواره علامه حلی و جشنواره بانوی کرامت در مدارس حوزوی خواهران ارومیه، اظهار داشت: امسال یازدهمین دوره جشنواره دستاوردهای برتر پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران با عنوان" بانوی کرامت" در قالب مقاله با موضوع تولید ملی، حمایت از سرمایه و کار ایرانی برگزار می‌شود.

 

این مسئول خاطر نشان کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی می تواند بستری برای ارتقاء فعالیت های پژوهشی در مراکز حوزوی استان باشد.


پایان پیام/

 

کد خبر 325483

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha