عدالت اجتماعی لازمه تحقق امنیت در جامعه

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی - امنیتی استاندار یزد، عدالت اجتماعی را لازمه تحقق امنیت در جامعه دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، محمدعلی طالبی، معاون سیاسی - امنیتی استاندار یزد، صبح امروز ( 30 آذر) در مراسم تودیع و معارفه معاونان پیشین و جدید سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد، با اشاره به جایگاه ویژه معاونت سیاسی و امنیتی استانداری، گفت: توسعه محقق نمی‌شود مگر اینکه بستری از امینت را بتوانیم در جامعه ایجاد کنیم که این بستر را همه مردم به خوبی احساس کنند.


وی لازمه تحقق امنیت در جامعه را تحقق عدالت اجتماعی دانست و افزود: اگر ما به دنبال تامین امنیت اجتماعی هستیم باید به ایجاد عدالت اجتماعی هم توجه کافی داشته باشیم.
 

طالبی با بیان اینکه وجود امنیت پایدار، توفیق نظام در سایر بخش ها را به همراه دارد، اظهار داشت: وحدت و تعامل سازنده بین نیروهای امنیتی، سیاسی  موجب تعالی در تمامی عرصه ها می شود.


وی خواستار ایجاد وحدت در بین نیروهای اجتماعی شد و اظهار داشت: وجود برخی تنگ نظری ها در کشور موجب کاهش مشارکت مردم و احزاب در برنامه ها و جلوگیری از شکوفایی استعدادها می شود.


معاون سیاسی - امنیتی استاندار یزد گفت: دولت تدبیر و امید بر لزوم جلب مشارکت همگان در همه بخش ها برای خدمت به انقلاب اسلامی و موفقیت نظام تاکید دارد.


وی در تبیین برنامه های خود زندگی سالم، دسترسی به دانش و اطلاعات، و سطح زندگی مناسب را حق تمام مردم دانست و گفت:به دنبال آن هستیم تا با همکاری دستگاه های مختلف استان رضایت مردم را در حوزه های مختلف جذب نماییم.


طالبی با اشاره به مقوله فرهنگ در استان گفت: ما در برنامه های خود به دنبال آن هستیم تا موضوع سیاست و امنیت استان را از طریق مقوله فرهنگ پیگری نماییم.


معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد در ادامه بر اعتماد سازی، ارزش نهادن به رسانه ها و تشکل های مردم نهاد، احزاب و جریانات درون نظام و همچنین تقویت سرمایه های اجتماعی به عنوان سایر محورهای برنامه ای خود تاکید کرد.
 

پایان پیام/

کد خبر 325649

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha