آموزش و پرورش مرکز و کانون هدایت و آموزش در جامعه

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد از آموزش و پرورش به عنوان مرکز و کانون هدایت و آموزش های علم مداری،قانون مداری واخلاق گرایی در جامعه یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میر محمدی استاندار یزد بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد ، با اشاره به درخشش ارزشمند آموزش و پرورش استان یزد در کشور گفت: کسب افتخارات متعدد در کنکور سراسری،المپیادها،مسابقات علمی و فرهنگی نشان دهنده برخورد هنرمندانه و اعتقاد قلبی معلمان و فرهنگیان استان به امر آموزش و پرورش می باشد.


وی افزود: شما فرهنگیان در جایگاهی قرار دارید که با محبت،لطف و آموزش فرزندان این جامعه را تحت پوشش خود قرار می دهید و زمینه های رشد و پیشرفت کشور را مهیا می سازید.


میرمحمدی با بیان اینکه معلمان از لحاظ علم و تقوا سرآمد می باشند اظهار داشت: این معلم ها هستند که به انسان ، همچون خمیر شکل می دهند تا نیروهایی علمی، با تقوا و با اخلاق را برای فردای کشور آماده نمایند.


وی تصریح کرد: آموزش و پرورش مرکز و کانونی برای هدایت وارائه آموزش های علم مداری،قانون مداری واخلاق گرایی در جامعه می باشد.


وی ارائه آموزش با توجه به سن افراد را بالاترین هنر آموزش و پرورش دانست و گفت: این هنر شمامعلمان است که نسل آینده را نسلی شاداب ،توانمند و با ظرفیت بالا تربیت نمایید.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 325662

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha