محدودیت های ترافیکی در جاده های استان اصفهان اعمال می شود

خبرگزاری شبستان: محدودیت های ترافیکی از سوی پلیس راه استان اصفهان با توجه به ورود جمعیت عظیم زائران و عزاداران در اربعین حسینی به اماکن زیارتی امامزادگان ˈآقا علی عباسˈ در نطنز و ˈجعفربن الرضاˈ اعمال می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، سرهنگ رضا رضایی، رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: محدودیت ترافیکی پلیس راه استان اصفهان از ساعت 6 صبح روز دوشنبه "2 دی" همزمان با اربعین حسینی شروع و تا پایان ترافیک ادامه خواهد داشت.

 

وی از آماده باش تمام نیروهای این پلیس خبر داد و افزود: برقراری امنیت، ترافیک در راه های برون شهری، جلوگیری از بروز تصادفات و انسداد راه های اصلی، حضور به موقع در صحنه تصادفات، رفع گره های کور ترافیکی و ایجاد تسهیلات در رفت و آمد اطراف محل برگزاری مراسم عزاداری از برنامه های پلیس راه استان در این روز است.

 

به گزارش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، رییس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: ماموران در این روز از ورود موتورسیکلت سواران و خودروهای حامل افراد مشکوک در جهت انجام اعمال انحرافی جلوگیری به عمل می آورند.

 

وی از عموم شهروندان، مسافران، عزاداران حسینی و هیات های عزاداری خواست با رعایت قوانین و همکاری با پلیس راه در تامین امنیت جاده ها مشارکت و از بروز تصادفات و سوانح ناگوار در این روز جلوگیری کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 325796

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha