تدوین سند تحول تجلی محور پژوهش در دانش آموزان است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تدوین سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش تجلی محور پژوهش در دانش آموزان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، احمد محمود زاده، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، صبح امروز (1 دی) در جلسه تجلیل از معلمان پژوهشگر برتر آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه تولیدات محتوای محصولات الکترونیک در استان اردبیل اندک است، گفت: هوشمندسازی مدارس تاکنون در استان روند مناسبی داشته است.


وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش برنامه متنوعی برای ارتقای سطح کیفی پژوهش و تحقیق در بین دانش آموزان داشته، گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکیدات موثری بر فعالیت های دانش آموزان بر محور تحقیق و پژوهش داشته است.


محمود زاده، ایجاد رقابت و توسعه فعالیت های علمی در بین دانش آموزان و ارائه الگو و موضوع به دانش آموران باعث نهادینه شدن تحقیق شود، تصریح کرد: پیشرفت کنونی جوانان در حوزه های مختلف اعم از انرژی هسته ای و پژشکی مرهون تربیت دانش آموزان و دانشجویان در راستای فعالیت های پژوهش محور است.


این مقام مسئول از برگزاری هر چه پر رونق تر جشنواره جابر بن حیان در مقطع ابتدایی و جشنواره جوان خبر داد و گفت: زمینه های بیشتری برای ترویج پژوهش و تحقیق در آموزش و پرورش فراهم شده است و دانش آموزان به این مهم علاقه وافری نشان می دهند.


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به ارائه الگوهای مناسب برای طرح هوشمندسازی مدارس در سطح کشور، استان اردبیل را در دستیابی به این امر مهم خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: افزایش توانمندی های آموزشی و بهبود کیفی تولیدات محتوای الکترونیکی بخاطر کمبود و کاستی های که در استان احساس می شود از اولویت های برنامه کاری آموزش و پرورش است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 325879

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha