حسینی بودن شهید علی محمدی علت شهادتش در اربعین است

خبرگزاری شبستان: یک جانباز دفاع مقدس با اشاره به رشادت های شهید علی محمدی گفت: این شهید بزرگوار دائما ذکر امام حسین(ع) بر لب داشت و بخاطر همین نیت خالص در آستانه اربعین امام حسین (ع)به شهادت رسید.

سید جلال روغنی، یکی از دوستان نزدیک شهید اسماعیل علی محمدی و جانباز هشت سال دفاع مقدس که برای مراسم تدفین و تشییع شهید اسماعیل علی محمدی از تهران به گرگان آمده بود در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: اسماعیل دارای تواضع خاصی بود و مظلومیت وی در بین جانبازان و هیئتی ها زبانزد بود.


وی افزود: او در مراسم هیئت و ذکر اباعبدالله الحسین همیشه حاضر بود و به خاطر همین نیت پاک و عشق و ارادتش به امام حسین(ع) در آستانه اربعین به شهادت رسید.


روغنی با اشاره به فداکاری های جانبازان، تصریح کرد: جانبازان بعد از جنگ سختی های زیادی را تحمل کردند و در صورتی که از ناحیه های پا، دست، نخاع، چشم، گوش و سایر اعضا و جوارح دچار آسیب بودند اما یک لحظه هم از یاد خدا غافل نشدند و این درس بزرگ را به آیندگان دادند که در مقابل خداوند باید تسلیم بود.


این جانباز دوران دفاع مقدس که از ناحیه دو دست و دو چشم کاملا جراحت داشت، گفت: اسماعیل بعد از قطع نخاع شدن از ناحیه کمر به پایین کاملا بی حس شده بود و 28 سال از عمر خود را روی ویلچر طی کرد بی آنکه بخواهد شکوه و گلایه ای کند.


روغنی بیان داشت: مردم ما باید قدردان زحمات و مرارت هایی که این شهیدان و جانبازان و اسرا کشیده اند، باشند و امروز می بینیم که مردم با حضور در مراسم تشییع این شهید یاد و خاطره شهدا را گرامی می دارند.


پایان پیام/

 

کد خبر 325944

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha