برگزاری مسابقه نقاشی نماز در ارشاد استان مرکزی

دبیرستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برگزاری مسابقه نقاشی نماز با عنوان" سجاده من" در این استان خبرداد.

مهدی قاسمی به خبرنگار شبستان در اراک گفت: به منظور گسترش و ترویج فرهنگ نماز، مسابقه نقاشی نماز ویژه فرزندان پرسنل ادار کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات تابعه برگزار می شود.
وی با بیان اینکه علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را تا 30 اردیبهشت سال جاری به ستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارسال کنند، افزود: این مسابقه ویژه مقطع دبستان تا سوم متوسطه است.
قاسمی در ادامه اضافه کرد: در پایان پس از بررسی آثار ارسالی، طی مراسمی از برگزیدگان این مسابقه تقدیر می شود.
وی در ادامه از تشکیل نخستین جلسه ستاد اقامه نماز اداره کل در سال جاری خبرداد و خاطرنشان کرد: این جلسه با رویکرد سیاست های ابلاغی از سوی ستاد اقامه نماز کشور و با محوریت فعالیت های عمومی و اختصاصی تشکیل شد.
دبیرستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: در این جلسه بر محورهای اختصاصی فعالیت های اداره کل در خصوص ترویج فرهنگ اقامه نماز تاکید شد.
وی تولید نماهنگ تولید فیلم کوتاه و عکس، تولید فعالیت های نمایشی با محوریت ترویج فرهنگ نماز، تولید آثار تجسمی و خوشنویسی با موضوع نماز و نیایش را از مصوبات این جلسه عنوان کرد.

پایان پیام/

کد خبر 32596

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha