مسیرهای عزاداری اربعین در بوشهر اعلام شد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: طبق برنامه‌ریزی همه ساله، مسیر حرکت عزاداران در روز اربعین حسینی تعیین شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، امروز (1 دی)، در جمع خبرنگاران گفت: در روز اربعین حرکت هیئت های عزداری و سینه زنی از ساعت 10 صبح از میدان رئیسعلی دلواری آغاز می‌شود.

 

وی افزود:این مراسم با قرائت زیارت اربعین در کارگاه ساخت ضریح خیمه‌گاه حضرت اباالفضل (ع) و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت آیت‌الله صفایی‌بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به پایان خواهد رسید.
 

وی خاطر نشان کرد: عبور و مرور خودروها در مسیرهای مختلف شهری با انجام طرح ترافیک و همچنین با مشخص شدن مسیرهای عزاداری سهل و آسان شده است.

 

حجت الاسلام سروستانی بیان کرد: اقدامات و تمهیدات لازم نیز برای برگزاری عزاداری روز اربعین در مساجد و حسینیه‌های بوشهر انجام شده است.
 

وی افزود: سوگواری اباعبدالله‌الحسین(ع) دارای اجر و ثواب بسیار بالایی است و به ویژه در ایام اربعین باید این مراسمات باشکوه بیشتری اجرا شود.
 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، عنوان کرد: اکنون تجمع زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) در کربلای معلی به حدی است که بزرگترین گردهمایی جهانی را رقم زده است.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 325993

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha