نخستین جشنواره دائمی آنلاین عکس تلفن همراه ایران برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: تفاهم نامه برگزاری نخستین جشنواره دائمی آنلاین عکس تلفن همراه ایران، صبح امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و مدیرعامل شرکت پیشگامان رسانه به امضاء رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، صبح امروز( 3 دی ) با حضور بهرام عبدالحسینی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سید رضا قبله زاده مدیرعامل شرکت پیشگامان رسانه تفاهم نامه همکاری در خصوص برگزاری نخستین جشنواره دائمی عکس تلفن همراه ایران به امضاء رسید.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در حاشیه این مراسم با اشاره به ظرفیت بالای شرکت های خصوصی در استان یزد، هدف از انعقاد این تفاهم نامه را واگذاری بخشی از فعالیت های فرهنگی این اداره کل به بخش خصوص دانست و گفت: امیدواریم تا با انعقاد چنین تفاهنامه هایی شاهد بکارگیری تمامی پتاسیل ها و ظرفیت های موجود استان در راستای برگزاری هر چه بهتر فعالیت های فرهنگی و هنری باشیم.


وی  فرهنگ سازی و ایجاد نهضت فرهنگی در سطح استان را از دیگر اهداف این تفاهم نامه داسنت و افزود: این امر از عهده این اداره خارج و بدون هم افزایی سایر بخش ها و دستگاه ها در استان محقق نخواهد شد.


عبدالحسینی با اشاره به فعالیت های چشمگیر گروه پیشگامان در سطح استان، گفت: امیدواریم با امضاء این تفاهمنامه شاهد گسترش فعالیت های فرهنگی در حوزه مجازی باشیم.
 

مدیرعامل شرکت پیشگامان رسانه نیز در این مراسم هدف از این جشنواره را تولید محتوای پاک، آموزش و فرهنگسازی در حوزه عکس دانست.


وی با اشاره به رویکرد اجتماعی این جشنواره، افزود: در این جشنواره هر ماه یک موضوع اجتماعی مانند حجاب، انظباط، عزاداری و .... به عنوان موضوع مسابقه اعلام می شود.


قبله زاده اظهار داشت:هموطنان عزیز می توانند عکس های گرفته شده از طریق مویابل را با توجه به موضوع جشنواره به سایت این جشنواره ارسال کنند.


وی با بیان اینکه عکس های ارسالی پس از داوری بر روی سایت جهت استفاده همگان قرار می گیرد، افزود: عکس های برتر ارسالی در پایان هر ماه از طریق مردم و امتیازهای کسب شده مورد قرعه کشی قرار گرفته و جوایزی چون تلفن همراه، تبلت، دوربین عکاسی و ... به منتخبان اهدا می شود.


مدیرعامل شرکت پیشگامان رسانه با اشاره به برگزاری کشوری این جشنواره گفت: با همکاری خوب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد فاز نخست این جشنواره در استان یزد برگزار می شود.


وی افزود: سایت نخستین جشنواره دائمی آنلاین عکس تلفن همراه ایران در اواسط هفته آینده با حضور مسئولان و اصحاب رسانه رونمایی می شود.


قبله زاده با بیان اینکه این جشنواره در نوع خود بی نظیر می باشد، گفت: این سایت اولین قدم در راستای ایجاد شبکه اجتماعی داخلی عکس در ایران می باشد.


وی مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان را یکی دیگر از اهداف این سایت و جشنواره دانست و تصریح کرد: ما به دنبال آن هستیم تا به عکس های مردم جهت داده و بوسیله عکس های ارسالی مشکلات فرهنگی،اجتماعی و ... جامعه را مورد نقد و برسی قرار دهیم.
 

پایان یپام/

کد خبر 326288

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha