حضور مردم در حماسه9دی نشانگر دفاع از آرمان های انقلاب

خبرگزاری شبستان: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)گفت: حضور مردم در حماسه9دی ، نشانگر دفاع از آرمان های انقلاب و ارزش های نظام اسلامی خوداست.

حجت الاسلام کریم سرافراز مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)امروز(5دی) درگفتگوباخبرنگارشبستان از استان چهارمحال وبختیاری،افزود: حماسه نهم دی، جلوه ای از بصیرت انقلابی مردم ایران اسلامی بود که فتنه سازماندهی شده و بزرگ 88 را خنثی کرد.


وی خاطرنشان کرد: حماسه مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی در نهم دیماه 1388، خط بطلان بر جریان فتنه، فتنه انگیزی و توطئه استکبار جهانی، دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی کشید.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) تصریح کرد: مردم ما از حریم ولایت همیشه دفاع کرده اند و با عشق به اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، ولایت فقیه را استمرار ولایت حضرت رسول الله (ص) می دانند.


سرافراز اظهارداشت: گرامیداشت حماسه نهم دی، یادآور بصیرت ملتی است که طبق وصیت نامه الهی سیاسی حضرت امام خمینی(ره)، بالاتر از مردم حجاز در عصر رسول گرامی اسلام هستند.


وی گفت: خنثی سازی فتنه بزرگ و سازماندهی شده بعد از انتخابات سال 88، مرهون رهنمودها و منویات و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری است که به حق خلف صالح امام راحل(ره) می باشند.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، بی بصیرتی برخی خواص، پیروی از هواهای نفسانی فتنه گران داخلی، در نظر گرفتن منافع شخصی خود و نزدیکان و هواداران را از عوامل تأثیرگذار در ظهور و بروز فتنه عنوان کرد و افزود: جهالت و نادانی گروهی دیگر از خواص را باید به عوامل مؤثر در شعله ور شدن آتش فتنه بیافزاییم.

 

 

سرافراز، در ادامه به فتنه انگیزی ائتلاف کشورها غربی، عربی، امریکایی در منطقه اشاره کرد و گفت: بحران در کشور سوریه به عنوان خط مقدم مقاومت در برابر رژیم جعلی صهیونیستی، ناامنی در دیگر کشورهای اسلامی از جمله، عراق و افغانستان و به شهادت رساندن مسلمانان به خصوص شیعیان در اقصی نقاط دنیا، برگرفته از خوی زیاده طلبی قدرت های استکباری است.


وی با تأکید بر ارتقای سطح بصیرت آحاد مردم به ویژه جوانان و نوجوانان اظهار داشت: هر مسلمانی وظیفه دارد از مسایل روز مسلمین در دنیای کنونی آگاهی پیدا کند و به نقشه های شوم دشمنان اسلام واقف باشد.


سرافراز رسیدن به کمال و ناکام سازی توطئه های استکباری را نیازمند بصیرت دانست و رهنمودهای ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب را به مثابه چراغی روشنگر برای حرکت در صراط مستقیم و خنثی سازی توطئه های شیاطین عنوان کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 326806

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha