همایش بانوان واقف و توسعه مشارکت های اجتماعی در سنندج برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان از برگزاری همایش وقف، بانوان واقف و توسعه مشارکت های اجتماعی در امامزاده هاجر خاتون شهرستان سنندج خبر داد.

سلمان روحی، مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان کردستان به خبرنگار شبستان گفت: این همایش وقف، بانوان واقف و توسعه مشارکت های اجتماعی با حضور بانوان کردستانی روز 11 دی سال جاری در امامزاده هاجر خاتون شهرستان سنندج برگزار می شود.

 

وی افزود: هدف از برپایی این همایش ترویج فرهنگ وسنت حسنه وقف به خصوص در جامعه زنان است تا همگان بدانند این سنت حسنه خاص جامعه و گروه نیست و همه می توانند در اجرای این سنت حسنه سهیم باشند بالاخص بانوان جامعه اسلامی که با جا انداختن این فرهنگ برای آنان در آینده جامعه ای پویا وخیر اندیش در زمینه وقف داشته باشیم.


مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان کردستان افزود: بانوان با درک و آشنایی با کارکردهای وقف در جامعه و تأثیرات معنوی آن برای واقف می توانند نقش بسیار تأثیر گذاری در ترویج فرهنگ وقف در جامعه داشته باشند.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه  ما در این سالها بانوان واقف زیادی در سطح استان و کشور داشتیم، تصریح کرد: مادران واقف به عنوان کانون تربیت وفرهنگ فرزندان نقش چشم گیری در ترویج وپایه گذاری این سنت حسنه دارند.

  

مدیر کل اوقاف امور خیریه استان کردستان با اشاره به اینکه باید ارتباط تنگاتنگی بین افراد جامعه و وقف وجود داشته باشد، افزود: نقش بانوان در این راستا، تاثیرگذار و بی بدیل است.

 

وی در پایان افزود: در این همایش نیز از بانوان واقف استان تجلیل به عمل خواهد آمد تا آنان را به همگان بالاخص جامعه بانوان سطح استان بشناسانیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 326867

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha