رسانه های برتر هفته وقف تجلیل می شوند

خبرگزاری شبستان؛ مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد گفت:به مناسبت هفته وقف، 5 خبرنگار و فعال رسانه ای از خبرگزاری ها، روزنامه ها و نشریات محلی تجلیل می شوند.

رامین چرومی، مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد در گفت و گو با خبرنگار شبستان، اظهار داشت: یکی از فلسفه های وقف، عدالت اجتماعی و توزیع ثروت است که آثار و برکات این یادگار ائمه و پیامبران (ع) از گذشته تاکنون در بخش های اجتماعی و فرهنگی جامعه نمایان است.

چرومی در ادامه با بیان این که هفته وقف امسال با شعار «همه واقف باشیم» از دوشنبه 27 صفر(9 دی ماه) آغاز می شود، اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه پیرو تاکید نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان مبنی بر گسترش و ترویج فرهنگ وقف و معرفی خدمات ارزشمند واقفین و خادمان عرصه وقف و تشویق عموم مردم به این سنت حسنه، برنامه های مختلفی را در هفته وقف برگزار می کند.

 وی افزود:به مناسبت هفته وقف همابش«وقف و رسانه» با حضور اصحاب رسانه، واقفین، مسئول شهرستانی و استانی 7 دی ماه جاری ساعت 10 صبح در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود.

این مسئول اطلاع رسانی اوقاف کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: در این همایش از 5 خبرنگار فعال در عرصه ترویج فرهنگ وقف تجلیل خواهد شد.

چرومی با بیان این که از همه خبرنگاران استانی نیز تجلیل خواهد شد، گفت:همچنین در این همایش مراسم رونمایی رسمی از وب سایت بی بی حکیمه(س)خواهر گرامی امام رضا(ع) به عنوان حرم چهارم اهل بیت برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد:در همایش وقف و رسانه گزارشی از فعالیت های فرهنگی و تبلیغاتی اداره کل اوقاف ارائه و از خادمین افتخاری امامزاده های استان نیز ثبت نام صورت می گیرد.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره اوقاف کهگیلویه وبویراحمد، برگزاری 7 ایستگاه با عنوان«همه واقف باشیم»در شهرستان های استان را از برنامه های اجرایی هفته وقف در این استان دانست.

چرومی برگزاری نشست های صنفی وقف، برگزاری همایش استانی و شهرستانی«همه واقف باشیم» و تبلیغات و اطلاع رسانی با موضوع وقف در سراسر استان را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

وی، دیدار با نماینده ولی فقیه، استاندار، دیدار با ائمه جمعه، غبار روبی گلزار شهدای استان، اهدای خون توسط کارکناران اداره اوقاف و فعال سازی وب سایت های اطلاع رسانی بقاع متبرکه استان را از برنامه های هفته وقف در این استان برشمرد.

 مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره اوقاف کهگیلویه وبویراحمد، برگزاری نشست خبری در آستانه هفته وقف، برگزاری زیارت عاشورا و دعای کمیل در بقاع متبرکه شاخص استان، تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف، حضور فعال در نشریات و خبرگزاری ها محلی و استانی و انتخاب خود به عنوان دبیر ستاد هفته وقف و همچنین انتخاب رامین چرومی، به عنوان مسئول کمیته اطلاع رسانی هفته وقف را از دیگر برنامه های این اداره در استان کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد.

پایان پیام/
 

کد خبر 327103

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha