حضور پررنگ جامعه علمی کشور در پنجمین همایش وقف و رسانه

معاون روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه از حضور پررنگ جامعه علمی و دانشگاهی کشور در پنجمین همایش وقف و رسانه در تهران خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، رضا مفید اظهار کرد:امسال با توجه به رویکرد سازمان اوقاف و امور خیریه مبنی بر تخصصی ترشدن همایش وقف و رسانه سعی کردیم تا مدعوین تخصصی و دانشگاهی ، حضور بیشتری در این برنامه داشته باشند.

وی ادامه داد: بر این اساس با هماهنگی به عمل آمده با مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما ،43 تن از پژوهشگران و 33 نفر از استادان و مدیران دانشکده صدا و سیمای مرکز قم را که مسئولیت اصلی در تولید محتوای دینی در رسانه ملی دارند به این مراسم دعوت شده اند.

مفید اظهارکرد:علاوه بر این، باارتباطی که با دانشگاه هایی همچون دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران ، دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه امام صادق (ع)، دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه صدا و سیمای تهران برقرار کردیم از استادان مرتبط با بحث ارتباطات و رسانه برای حضور گسترده در پنجمین همایش وقف و رسانه دعوت به عمل آمده است.

به گفته وی، علاوه بر حضور طیف وسیعی از مدیران رسانه ها در حوزه های مختلف رسانه ای ، از 59 تن از مدیران، برنامه سازان و هنرمندان رسانه ملی هم دعوت شده است.

مفید تاکید کرد:61 تن از مدیران رسانه های جمعی و 73 نفر از استادان دانشگاه هم به پنجمین همایش وقف و رسانه دعوت شده اند.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 327007

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha