استان اردبیل در اجرای مصوبات شورای فنی جزء استان های برتر است

خبرگزاری شبستان: معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل در زمینه اجرای مصوبات شورای فنی و رعایت نکات ایمنی و استانداردسازی مصالح ساختمانی جزء استان های برتر قراردارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، سیدکمال االدین میر جعفریان معاون امور عمرانی استاندار اردبیل در جلسه شورای فنی استان اردبیل در سالن شیخ صفی استانداری، بر لزوم رعایت مقررات فنی و مهندسی و استانداردسازی واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی و بکارگیری کارگران دارای کارت مهارت فنی در اجرای پروژه های عمرانی از سوی دستگاه های دخیل تاکید کرد.


وی گفت: دستگاه های اجرایی و پیمانکاران بایستی در اجرای پرژه های عمرانی، کارگرانی که آموزش دیده و مهارت و تجارب کافی در این زمینه را کسب نموده اند در هر چه بهتر و با کیفیت اجراشدن پروژه ها بکار گیرند تا طرح ها به موقع و با سرعت بیش تر و کیفیت بالا اجرا شود چرا که این امر در افزایش راندمان کار و کیفیت اجرای پروژه ها تاثیر بسزایی دارد تا این که پروژه های در دست اجرا در موعد مقرر تکمیل و به مرحله بهره برداری برسند.


میر جعفریان ادامه داد: دستگاه های اجرایی با برنامه ریزی صحیح و هدف گذاری مناسب، پروژه هایی که 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند را جزو برنامه های اولویت دار خود در سال آتی قرار داده و نسبت به تکمیل و به بهره برداری رسیدن این پروژه ها در زمان بندی مشخص تلاش و همت بیش تری داشته باشند.


معاون امور عمرانی استاندار اردبیل، اجرای مجتمع بزرگ پزشکان اردبیل و انتقال مطب پزشکان از هسته مرکزی شهر به این مجتمع را یادآور شد و خاطرنشان کرد: این مجتمع بزرگ با مساحتی بالغ بر 28 هزار متر مربع و در قالب 192 مطب و سایر کاربری های پزشکی با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی استان و توسط شرکت سرمایه گذاری شمالغرب در حال احداث است که امیدواریم در سال آتی تکمیل و به مرحله بهره برداری برسد.


به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری اردبیل، وی تصریح کرد: با مشارکت و همراهی دستگاه های دخیل مصوبات شورای فنی در استان به طور کامل به مرحله اجرا گذاشته می شود و از این جهت استان ما بر اساس بررسی های صورت گرفته جزو استان های برتر در زمینه اجرای مصوبات شورای فنی و رعایت نکات فنی و استانداردسازی مصالح ساختمانی قرار دارد.


میرجعفریان خاطر نشان کرد: اعضای شورای فنی استان می توانند بر روند اجرای پروژه های ملی استانی اجرا شده در استان نظارت و کنترل لازم را در جهت بکارگیری مصالح ساختمانی استاندارد داشته باشند.


پایان پیام/
 

 

 

کد خبر 327012

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha