نظام اسلامی برگرفته از آرمان ها و اندیشه های اسلامی است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: نظام اسلامی ایران برگرفته از آرمان های و اندیشه های اسلامی واسلام فقاهت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، (6 دی) در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اراک گفت: انقلاب شکوهمند ایران اسلامی در سایه ولایتمداری و ولایتپذیری مردی دیندار به پیروزی رسید.


وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی منهای ولایت فقیه معنایی ندارد، بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگرفته از آرمانهای و اندیشه های اسلامی و اسلام فقاهت است که همه باید در این راه ثابت قدم باشند.


آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرا رسیدن 9 دی، ضمن گرامیداشت این روز به یاد ماندنی در تاریخ ایران گفت: ملت ولایتمدار ایران اسلامی بار دیگر نشان دادند که به ارزش ها اسلامی و انقلاب خود پایبند بوده و در خط ولایت حرکت می کنند.

 

امام جمعه اراک ادامه داد: حماسه سیاسی 9 دی ماه سال 88، روزی است که مردم مسلمان ایران اسلامی در جای جای این میهن پهناور در دفاع از حریم ولایت بپاخواسته و بار دیگر توطئه شوم دشمنان را خنثی کردند.

 

وی بیان کرد: ملت ایران اسلامی به دنیا نشان داد با بصیرت و تیز هوشی در برابر فریبکاری دشمن ایستاده اند و در برابر تهدید ها و توطئه های شوم دشمنان ایستادگی می کنند.


آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرا رسیدن هفته وقف گفت: وقف سنت حسنه و یاگاری ماندگار است که علاوه بر دستگیری از نیازمندان و رفع مشکلات افراد نیازمند صالحات و باقیاتی برای واقف است.


امام جمعه اراک ادامه داد: در آمد موقوفات باید مطابق با نیت واقف هزینه شود و مردم خیر اندیش و نیکوکار نیز باید وقف های جدیدی از جمله در بخش های درمانی، ازدواج و مسکن جوانان انجام دهند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک همچنین ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت مسیح گفت: پیروان ادیان الهی همگی در مسیر کمال و حقیقیت حرکت می کنند.


پایان پیام/

کد خبر 327099

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha