سامانه شباب سپاه پاسداران افتتاح شد

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)گفت: سامانه شباب بسیج استان چهارمحال و بختیاری با حضور فرماندهان و مسئولان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)به صورت ویدیو کنفرانس در استان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان ازاستان چهارمحال وبختیاری، سردار رضا محمد سلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)امروز(7دی) در آیین افتتاح سامانه اینترانتی شباب بسیج افزود: این سامانه در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و پاسخگویی به مطالبات معظم له راه اندازی می شود و بستر مناسبی را برای ارتباط رده های مختلف بسیج فراهم می آورد.


وی افزود: سازمان بسیج مستضعفین با برخورداری از بسیجیان ورزیده در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و ... نیازمند شبکه اختصاصی با عنوان سامانه شباب بود تا با حضور مؤثر در فضای مجازی در میدان تولیدات این عرصه نیز سهم خود را ایفا کند.


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)خاطرنشان کرد: شبکه شباب با بخش های مختلف سازمانی و غیر سازمانی می تواند ارتباط بیش از پیش رده‏های مختلف بسیج را با هم میسر سازد و بر غنای فضای مجازی بیفزاید.


به گزارش شبستان: فرماندهان نواحی بسیج استان چهارمحال و بختیاری به صورت ویدیو کنفرانس با سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) به گفتگو پرداختند و شبکه شباب بسیج شهرستان های استان به بهره برداری رسید.


پایان پیام/
 

کد خبر 327404

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha