دعوت استاندار کهگیلویه وبویراحمد ازمردم برای حضور در تشییع شهدای گمنام

خبرگزاری شبستان: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی مردم استان به ویژه شهرستان گچساران را به حضور در مراسم استقبال و وداع با پیکر مطهر شهیدان گمنام دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، متن کامل پیام دکتر سید موسی خادمی، استاندار کهگیلویه وبویراحمد بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
پیکر مطهر و معطر شهیدان هر جا آرام گیرد یاد مبارک آرام بخش و بهجت انگیز خود را در فضا می پراکند و صفا و معنویت می آفریند.


شهیدان جوانان مؤمن و فداکاری بودند که برای دفاع از کشور و ملت در برابر متجاوزان به این آب و خاک جان خود را در کف گرفته و با نام و یاد خدا به میدان نبرد قدم نهادند.

 

از خود گذشتگی آن پاکبازان بود که استقلال و آزادی را به ملت ایران هدیه کرد و ادای حق بزرگ آنان و تکریم یاد آنان نشانه فداکاری به ارزش های والا است.


شهرستان گچساران خود گلخانه ای عطر آگین است که در طول دفاع مقدس میزبان دلاور مردان سپاهی، بسیجی، ارتشی و اکثر مجاهدان و مبارزان جبهه های حق علیه باطل بود.


تکریم شهیدان تکریم ایثار و اخلاص است، تکریم دل های نورانی و جان های لبریز از صفا و نورانیت است. اقدام هوشمندانه و متعهدانه نسبت به دفن شهدای گمنام همزمان با رحلت شهادت گونه نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت سبطین مکرمشان حضرت امام حسن مجتبی (ع) و ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) در آن شهرستان شهید پرور جای سپاس گذاری و قدردانی دارد.
 

ضمن عرض تسلیت به مناسبت این ایام حزن و اندوه، رجاء واثق دارم مردم سراسر استان خصوصاً شهرستان گچساران بار دیگر با حضور پرشور و شعور خود در مراسم استقبال و وداع با این عزیزان برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزوده و موجبات حضرت بقیه الله اعظم (عج) را فراهم نمایند.

 

گفتنی است، پیکرهای پاک 3 شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز 12 دی ‌ماه جاری همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) طی مراسمی باشکوه در پارک نفت شهرستان گچساران به خاک سپرده می‌ شوند.


پایان پیام/

کد خبر 327450

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha