تشکیل 222 کمیته برگزاری برنامه های دهه فجر در استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: در نخستین جلسه ستاد دهه فجر 22 کمیته شهری و 200 کمیته روستایی برای برگزاری برنامه های دهه فجر استان مرکزی تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، شکرالله حسن بیگی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان مرکزی در نخستین نشست ستاد دهه فجر استان مرکزی که شامگاه گذشته (7 دی) در سالن جلسات استانداری مرکزی برگزار شد، گفت: دهه فجر یادآور پیروزی ملت ایران در برابر استبداد است.


وی با اشاره به اینکه در ایام الله دهه مبارک فجر برنامه های مختلف فرهنگی و هنری برگزار می شود، افزود: برنامه های امسال باید باشکوهتر از سال های گذشته در نقاط مختلف برگزار شود.
 

حسن بیگی ادامه داد: این ایام مبارک فرصت مناسبی برای تبیین اندیشه های امام و رهبری در بین نسل جوان و نوجوان جامعه اسلامی است.
 

این مقام مسوول در ادامه خاطر نشان کرد: مسوولان نظام اسلامی باید در این ایام به اطلاع رسانی خدمات دولتمردان بپردازند و خدمات رسانی بیشتر به مردم، افزایش آگاهی مردم به خصوص نسل جوان از انقلاب و خنثی سازی توطئه های دشمنان از دیگر وظایف مسوولان است.
 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: برگزاری جشن های دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای آشنایی هر چه بیشتر با آن دوران طلایی است.

 

حجت الاسلام ابوالفضل هاشمی، مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه در دهه مبارک فجر امسال همچون سال های گذشته، برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، آموزشی برگزار می شود، گفت: سال گذشته به همین مناسبت سه هزار و 500 برنامه فرهنگی، علمی و ورزشی در استان مرکزی برگزار شد و پیش بینی می شود این تعداد در سال جاری به به پنج هزار برنامه افزایش یابد.


وی بیان کرد: کمیته های ارزیابی و نظارت، قرآن، ایثارگران، مساجد، انجمن ها و هیات ها و کانون های اسلامی، فرهنگی و هنری، تشکل های مردمی، فرهنگیان و دانش آموزان، دانشجویی، زنان و خانواده، نهادها و سازمان ها، کارگری، کودک و نوجوان، بسیج، نیروهای مسلح، سپاه روح الله، اصناف، ورزش، روستایی، کمیته مراسم، اقلیت های دینی و کمیته افتتاح پروژه ها با برنامه ریزی های کاربردی جشن پیروزی انقلاب اسلامی را در استان مرکزی برگزار می کنند.


پایان پیام/ 

کد خبر 327599

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha