یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان از 3 الی 9 بهمن برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان از 3 الی 9 بهمن ماه سال جاری با حضور ناشرانی از سراسر کشور، در بندرعباس برگزارمی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان، محمدمهدی حسام پور در این خصوص عنوان کرد: در ابتدا قرار بود یازدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان از 26 بهمن ماه تا 3 اسفندماه برگزار شود اما با برنامه ریزی جدید صورت گرفته زمان برگزاری این نمایشگاه تغییر کرده و این نمایشگاه از 3 الی 9 بهمن ماه سال جاری در بندرعباس برگزارمی شود.
 

وی خاطر نشان کرد: تلاش کرده ایم تا در یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان بهترین و تازه ترین کتاب های منتشر شده در کشور عرضه شود تا مردم و اهالی فرهنگ استان بتوانند در این فرصت استفاده و بهره لازم را از نمایشگاه داشته باشند و در این نمایشگاه بهترین ناشران سراسر کشور حضور خواهند داشت و تازه های حوزه چاپ و نشر را عرضه می کنند.
 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: در جلسات کارشناسی که با حضور صاحب نظران این عرصه برگزارشده، آسیب ها و مشکلات دوره های پیشین نمایشگاه کتاب استان احصا و برای رفع آن راهکارهای مناسب در نظر گرفته شده تا این دوره از نمایشگاه به بهترین شکل ممکن برگزارشود.
 

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه کتاب در ترویج فرهنگ مطالعه بسیار موثر است و برگزاری این نمایشگاه شرایط مناسبی را برای دسترسی مطلوب مردم به کتاب های مختلف با قیمت مناسب فراهم می کند که این امر تاثیر بسیاری در گسترش و ترویج فرهنگ کتابخوانی در استان هرمزگان خواهد داشت.
 

حسام پور اضافه کرد: نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان یک ظرفیت گسترده فرهنگی برای این استان است که طی سالیان اخیر با برنامه ریزی مناسب در این استان برگزارشده است و خوشبختانه مردم استان هرمزگان در سالیان گذشته استقبال خوبی از نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان داشته اند که این امر بیانگر علاقه مردم هرمزگان به کتاب و مطالعه است.
 

پایان پیام/

کد خبر 327673

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha