آموزه های دینی از دوران کودکی آموزش داده شود

خبرگزاری شبستان: راوی گروه تفحص سیره شهدا در قم گفت: والدین باید فرزندان خود را همواره به اسلام و دین الهی آشنا کنند و آموزه های دینی را از کودکی به آنان آموزش دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام ابوالفضل غزالی، راوی گروه تفحص سیره شهدا در قم امروز(8دی) در یادواره گنجینه های افلاکی که باحضور دانش آموزان دختر دبستان شاهد ریحانه اراک در مجتمع آفتاب برگزارشد، گفت: شهدا با تاسی از ائمه اطهار(ع) در راه پاسداشت ایمان و اعتقادات اسلامی خود از میهن اسلامی دفاع کردند.


‌حجت الاسلام غزالی افزود: امام حسین(ع) و 72تن از اصحاب باوفایشان با قیام خود در روز عاشورا امر به معروف و نهی از منکر را که در آن دوران در حال نابودی بود دوباره احیا کردند و امروزه نیز افراد جامعه اسلامی باید به این فریضه الهی به نحو احسن جامع عمل بپوشانند.


وی از دختران جوان جامعه اسلامی که مادران آینده هستند خواست تا فرزندان خود را همواره به اسلام و دین الهی آشنا کنند و آموزه های دینی را از کودکی به آنان آموزش دهند.


‌راوی گروه تفحص سیره شهدا در قم ضمن سفارش به دختران جوان در حفظ حجاب و عفت خویش گفت: حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) باید به عنوان الگوی حجاب برای دختران بیش از پیش شناسانده شوند.


در ادامه این مراسم ابوالفضل هاشمی، رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک اراک نیز به سخنانی در خصوص جانفشانی شهدای برای دفاع از میهن اسلامی پرداخت و گفت: شهدا هدایتگر بشریت شدند و همه ما را از ظلمات به سوی نور هدایت کردند.

 


لازم به ذکر است،‌ دانش آموزان در این یادواره در مسابقات فرهنگی به صورت حضوری شرکت کردند.

 

پایان پیام/

کد خبر 327774

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha