اصحاب رسانه مردم را با وقف قرآنی آشنا کنند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امورخیریه گلستان گفت: با توجه به اینکه بسیاری از موقوفات ما با نیت واقفین موقوفات فرهنگی است اصحاب رسانه می توانند بیشترین ترویج را برای وقف داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام سید محمد جواد رئوف سیدنژاد، مدیرکل اوقاف و امورخیریه گلستان، امروز (8 دی) در دومین همایش وقف و رسانه و اختتامیه مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در تالار اشراق صداوسیمای مرکز گلستان گفت: آنچه در وقف مهم و چشمگیر است تبلیغ و ترویج این سنت حسنه است.


وی افزود: با توجه به اینکه بسیاری از موقوفات ما با نیت واقفین موقوفات فرهنگی است اصحاب رسانه می توانند بیشترین ترویج را برای وقف داشته باشند.


حجت الاسلام رئوف سیدنژاد با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان، تصریح کرد: می توان از وقف فرهنگی و اجتماعی این جامعه را کمک کرد تا از منجلاب رهایی پیدا کند.


وی ادامه داد: از جمله اقدامی که نیاز است در جامعه برای آن انجام شود وقف قرآنی است که می تواند بهترین هدایت انسانی در زندگی باشد.


مدیرکل اوقاف و امورخیریه گلستان با بیان اینکه نیاز است جامعه برای فرهنگ وقف قرآنی سوق پیدا کنند، اظهارداشت: نیاز است بزرگان و اصحاب رسانه توجه به ویژگی خاص قرآن به این مسئله توجه کنند و مردم را بیشتر با قرآن آشنا کنند.


وی گفت: اهالی رسانه می توانند بیان کننده و تاثیرگذار برای نگاه ویژه مردم به امور دینی و قرآنی باشند.


حجت الاسلام رئوف سیدنژاد با اشاره به مسابقات قرآنی، افزود: در سال 90 یک هزار متسابق، در سال 91، 10 هزار متسابق قرآنی و در سال جاری با نگاه ویژه بیش از 43 هزار متسابق شرکت کردند.


وی خاطرنشان کرد: این حضور نشان دهنده ترویج فرهنگ قرآنی توسط اصحاب رسانه بوده است.


پایان پیام/

کد خبر 327911

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha