توزیع هفت میلیارد و 500 میلیون ریال بن در نمایشگاه کتاب فارس

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، میزان بن اختصاص یافته به دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان را هفت میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، احمدرضا نداف، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در آستانه برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در شیراز، امروز(8دی) در جمع خبرنگاران گفت: کتاب های عرضه شده در نمایشگاه با تخفیف 20 درصدی عرضه می شود و برخی ناشرین نیز تخفیف بیشتری را در نظر گرفته اند.


وی میزان بن اختصاص یافته به نمایشگاه را هفت میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام و خاطرنشان کرد: به افراد عادی 200 هزار ریال، مدرک تحصیلی تا لیسانس 300 هزار ریال و مدارک بالاتر 400 هزار ریال بن تعلق می گیرد.


نداف ادامه داد: 750 میلیون ریال از بن اختصاص یافته نیز به نهاد ها، دانشگاه ها، موسسات، حوزه های علمیه و ادارات مذهبی و فرهنگی تعلق دارد که براساس تقاضا سهم هر دستگاه مشخص می شود.


معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به شرکت 80 ناشر از استان در نمایشگاه کتاب، گفت: با همکاری خانه کتاب اطلاعات مربوط به کتاب ها و ناشران همراه با نام سالنی که غرفه آنها مستقر است، بر روی سایت قرار گرفته است که بازدیدکنندگان قبل از حضور در نمایشگاه می توانند اطلاعات لازم را به دست آورند.


خاطرنشان می شود: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب فارس از 14 لغایت 20 دی ماه در محل نمایشگاه های دائمی شهرک گلستان شیراز برگزار می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 327980

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha