حماسه 9 دی، بصیرت ملت ایران را به رخ جهانیان کشید

خبرگزاری شبستان: امام جمعه بیرجند در آیین گرامی داشت حماسه نهم دی، این روز بزرگ تاریخی را یادآور حماسه پرشور مردم و برگرفته از هوشیاری، بصیرت و تبعیت مردم از فرامین رهبری بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، حجت الاسلام دکتر علی رضایی، امام جمعه بیرجند امروز (8 دی) در آیین گرامی داشت حماسه 9 دی که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد انقلاب بجنورد برگزار شد، 9 دی را یادآور حماسه پرشور مردم که برگرفته از هوشیاری و بصیرت و تبعیت از فرامین رهبری بود، بیان کرد.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، با بیان اینکه در طول تاریخ همواره دو جریان حق و باطل در مقابل هم قرار دارند، اظهارداشت: رفتار استکبار جهانی نیز همچون اعمال کافران که در جبهه باطل قرار دارند، همواره پلید و ددمنشانه بوده که نتیجه ای جز سراب نداشته است.

 

حجت الاسلام رضایی خطاب به کسانی که دم از صلح و آشتی با استکبار می زنند، گفت: باید با درس آموزی از فرهنگ قرآنی و آئین دین مبین اسلام متوجه شد که حق و باطل هیچگاه دست دوستی به هم نمی دهند.

 

وی با بیان اینکه نظام سلطه و استکبار هیچگاه جز به منافع خود به چیز دیگری نمی اندیشند، افزود: هدف ما تعالی و خلیفه خدا شدن در زمین و حرکت به سوی نور است در حالی که هدف استکبار، پستی و ظلمت و به استیصال رساندن کشورهای اسلامی است لذا تجمیع این دو جبهه با اهداف کاملا متفاوت، شدنی نیست.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه در جریان فتنه 88 عده ای دین خدا را برای دنیای خود می خواستند و با آشوب و فتنه گری قصد رسیدن به اهداف خود را داشتند، اظهار داشت: چگونه می توان فتنه ای به این بزرگی که به پایمال کردن خون شهدا و نهضت عاشورا انجامید را به پای سوءتفاهم نوشت؟!

 

وی با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران همواره برای دفاع از اسلام، قرآن و آرمانهای حضرت امام (ره) و شهدا آماده جانفشانی است، بیان کرد: اگر شما زمانی که متوجه شدید مردم پای نظام و انقلاب خود هستند، صف خود را از کسانی که قرآن و حسینیه را سوزاندند و به آرمان های فلسطین توهین کردند، جدا می کردید، قطعا الان شرایط فرق می کرد.

 

حجت الاسلام رضایی بر حفظ هوشیاری ملت ایران، تبعیت از رهبری و تلاش برای پیشرفت کشور در عرصه های مختلف تاکید کرد.

 

حجت الاسلام محمد سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز با گرامی داشت حماسه 9 دی، گفت: این روز یادآور بصیرت ملت ایران در برابر فتنه گری دشمنان قسم خورده اسلام است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 328036

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha