خودباوری و بکارگیری استعدادهای داخلی کلید حل تمامی مشکلات کشور

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، خودباوری و بکارگیری استعدادهای داخلی را کلید حل مشکلات کشور تا به امروز دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، سردار بسیجی اکبر فتوحی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، روز گذشته (8 دی ) در جمع اعضاء هیئت عاشقان ولایت خطاب به مسئولان داخلی کشور، گفت: آنچه مشکلات کشور را تاکنون حل کرده است، خودباوری و بکار گیری استعدادهای داخلی بوده است.


وی با بیان اینکه مردم ملت ایران برای حل مشکلات خود هیچگاه به دیگران امید نداشته اند، افزود: اجازه نمی دهیم کسانی در ایران نگاهشان به بیرون باشد تا دیگران بیایند و مشکلات ما را حل کنند، ما همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، هیچ اعتمادی به آمریکا نداریم، آمریکا باید بداند نگاه های خارجی به داخل ایران سرکوب می شود.


وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن 9 در ماه روز بصیرت گفت: ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی نهم دی ماه 88 در برابر توهین فتنه گران به نظام و قرآن ایستادند و حماسه یوم الله نهم دی را رقم زدند.


سردار فتوحی، اعلام تقلب در انتخابات از سوی فتنه گران را یک بهانه برای براندازی نظام دانست و افزود: فتنه گران با عنوان تقلب به صحنه آمدند تا با این بهانه فرصت برای برنامه ریزی در راستای براندازی نظام داشته باشند.


وی با اشاره به روشنگری های رهبر معظم انقلاب در دوران فتنه، اظهار داشت: مردم با بصیرت باید متوجه باشند که براندازی نظام، در حقیقت بهانه ای برای نابودی دین اسلام، قرآن، پیامبر و امام زمان(عج) است.


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه در تحقق حماسه 9 دی، دو عنصر دینداری و حضور به موقع و گسترده مردم در صحنه باعث شکست دشمنان شد، گفت: مردم با هدف دین، در برابر فتنه قد علم کردند و این حرکت حماسی شد.


وی بر لزوم بزگرداشت حماسه 9 دی تاکید کرد و افزود: امروز نیز روز 9 دی باید گرامی داشته شود تا هم بینش مردم نسبت به اهداف دشمن افزایش یابد و هم جلوی ایجاد فتنه های دیگر گرفته شود.


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: مقام معظم رهبری و مردم، چندین ماه با سران فتنه مدارا کردند اما آنها باز دست برنداشته و تحرکات جدیدی را آغاز کرده اند. مردم با بصیر ایران، باید به ترفندهای امروز آنها آگاهی داشته باشند.


 

 

پایان پیام/

کد خبر 328163

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha