همایش بزرگ میثاق با ولایت در کانون شهید ساداتی یزد برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهید سید جلال ساداتی از برگزاری همایش بزرگ میثاق با ولایت در این کانون خبر داد.

محمد حسین معنویت، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهید سید جلال ساداتی در گفتگو با خبرنگار شبستان از یزد، با اشاره به حوادث فتنه سال 88 و خلق حماسه عظیم 9 دی توسط مردم، گفت: زنده نگه داشتن این حماسه عظیم باید در اولویت های برنامه ای کانون های مساجد قرار گیرد.


وی افزود: با توجه به حضور جوانان و نوجوانان در مجموعه کانون های مساجد باید در راستای انتقال مفاهیم این حماسه عظیم و بصیرت بخشی به آنان فعالیت های گسترده ای صورت گیرد.


معنویت با اشاره به برگزاری همایش بزرگ میثاق با ولایت در کانون فرهنگی و هنری شهید ساداتی، اظهار داشت: این همایش در راستای بزرگداشت این حماسه عظیم و بررسی زمینه های مختلف آن برگزار می شود.


وی تصریح کرد: این همایش با حضور حجت الاسلام دکتر علی ابوترابی عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) قم برگزار می شود.


مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهید سید جلال ساداتی اظهار داشت: این همایش دوشنبه (9 دی) بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد و کانون شهید سید جلال ساداتی برگزار می شود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 328183

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha